|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
sphinxdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Horsens,Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() Sendt: 28-April-2007 kl. 15:35 |
Hej...
Jeg har kigget på to JVC modeller, men kan ikke rigtigt finde ud af hvilken jeg skal vælge... Den første er LT-32S60BU til 5.500,- i computer city Den anden er LT-32A80ZU til ca. 4.800,- ved www.digitalo.de Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvilket er bedst. Jeg ved at A80'eren er en nyere model, men det bliver den vel ik nødvendigvis bedre af... Jeg vil foretrække at købe i DK, men er villig til at købe i tyskland hvis det kan betale sig... tv'et skal bruges i soveværelset, mest til analoge signaler fra stofa, men også til DVD engang imellem... Hvilket af de to tv er bedst? jeg synes det er noget uoverskueligt, specielt da det ser ud til at JVC ikk laver "S modellerne" mere, og jeg kan derfor ik rigtigt se om De nye A8x'ere er bedre...?? Håber i kan hjælpe mig.... |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Kender kun a80 modellen-som er rost meget netop for sine gode egenskaber ved analoge signaler(bedre end visse andre tv helt op til 20k)!!! Og JO.....en nyere model vil stort set ALTID være bedre......når vi taler fladskærme. Godpris.dk har A80 til 6999.....men måske de er til at "tale" med lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
sphinxdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Horsens,Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Tak for det meget hurtige svar
![]() Så vil jeg da prøve at sende en mail til godpris.dk Men budgettet er lidt stramt da jeg ik vil ofre for meget, da det trods alt kun er til soveværelset... Er der nogen som ved noget om forskellen mellem de to? jeg har ik kunnet finde dem begge i samme butik, så jeg synes det er meget svært at vurdere! |
|
![]() |
|
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
S60 modellen er en "ældre" model findes heller ikke på jvc.dk Jeg ville også holde mig til A80
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg er ikke helt sikker, men S60 modellen er ihvertfald fra år 2005, hvis den endda ikke er fra 2004. Godt fik den skyld for at være et godt TV, men jeg ville ikke købe den som ny idag, medmindre den da er utrolig billig. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
![]() |
er 5.500 ikke også utroligt billigt? hvad skal man da ellers vælge, hvis det er max pris?
|
|
![]() |
|
![]() |
toshiba 32" C3000P? den er bare ik til at finde til de penge, med mindre man tager til tyskland...
nogen som har haft erfaringer med handel i tyskland? både toshiba C3000P og JVC A80 kan fås til ca. 5.000,- + fragt ved www.digitalo.de er de til at stole på? og hvad med garanti..? |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Godt nok en anelse over din pris, men kunne sagtens være en overvejelse værd.
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4& ;emne=visprodukt&Gruppenr=61&ID_infoside=6761012 Det skulle måske helst være et JVC? |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har faktisk godt set på det... men ja det ligger lige over prisen, og man skal jo sætte grænsen et sted.
det skal ikke nødvendigvis ære JVC, men dem jeg har set synes jeg har et rigtigt godt billede sammenlignet med de øvrige i prisklassen. specielt samsung synes jeg har et ret dårligt billede! i den prisklasse selvfølgelig... toshiba synes jeg udmærket om, jeg købte et 32W300, som var på tilbud i elgiganten til 4800, men det har simpelthen et for ringe billede! men det er jo også bundmodellen... er toshiba WL 66 ZS bedre end S60'eren? for det er da også en lidt ældre model ik? |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej igen. 5.500 kr er selvfølgelig ikke mange penge for en "flad". Jeg kender dog intet til skærmen som sådan, og kan ikke fortælle dig ret meget om den, udover at jeg flere gange har hørt den omtalt og rost. Jeg fandt dog en test, men den synes jeg ikke er specielt positiv, så jeg ved ikke. http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1144996.ece Er der ikke noget med at Bilka annoncerer med en Sony 32U2000 til ca. samme pris, den tror jeg faktisk du vil være bedre tjent med, når det skal være til den prisklasse. Redigeret af Pokerface - 28-April-2007 kl. 22:28 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Jo du har ret i at Toshiba er sidste års model, men stadig fyrig til prisen!
Med hensyn til JVC LT-32A80ZU, så får du også et godt fjernsyn, specielt hvis du kan få den til 4.800,-. Har selv modellen, dog med digital tuner og jeg er ganske tilfreds med det. Om Toshiba WL 66 ZS er bedre end S60 fra JVC, så er min beskedne vurdering, at det er den! Jeg synes at der er en bedre billedkvalitet i Toshiba'en som den ældre JVC ikke kan hamle op med. Til gengæld, så er JVC LT-32A80ZU billedmæssigt bedre end Toshiba'en, men ikke overvældende. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg tror at jeg tager ind til tape connection imorgen, hvis de har åbent, og ser på toshiba'en...
de har vist også noget udviddet garanti har de ik? men jeg synes dog det er fristende at købe fra tyskland, med de prisforskelle! så måske jeg bare skulle bestille et derfra og lade være med at bekymre mig for meget om det... det er trods alt ik et tv til 20.000... skulle SONY's modeller være gode i den prisklasse? jeg har altid troet at man generelt skulle op i den lidt tungere ende før mærker som sony, og philips kunne være rigtigt med... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |