|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sriis ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 28-April-2007 kl. 19:26 |
Hej Alle Er jeg ikke så heldig at en af Jer har en samlet liste over Stream-url til de mest gængse danske netradioer? Har kigget på båder DR, Radio 100 FM og TV2 hjemmeside, men kun TV2 er så servicemindede at ligge et direkte link ud jeg kan indtaste i min Soundbridge netværksafspiller. Søger specielt: P3, P4, 100 FM, DR soft og andre større kanaler. Måske jeg bare ikke er god nok til at søge på nettet, men på DR´s hjemmeside kan jeg ikke finde en eneste adresse men kan blot få lov at lytte til netradio vha. deres egen afspiller som ligger på dr.dk. På forhånd tak Steffen Riis
|
|
![]() |
|
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
Hej. Jeg bruger en TerraTec iRadio til at høre radio fra nettet af. Den har mange tusinde radiokanaler og incl. ca. 60 Danske også dem du nævner. Jeg får kanalerne ind på min radio via denne hjemmeside: http://www.radio567.com/setupapp/radio567/asp/AuthLogin/Sign In.asp Men jeg ved ikke om den kan bruges med andre radioer
|
|
Hilsen
Plouger |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5333 |
![]() |
Ja, de er ikke let at finde på DR's side, men prøv at kigge her Ellers prøv at søge efter Netradio her på forum, der flere steder med tips. Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
sriis ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Tak for begge svar det var lige hvad jeg havde brug for.
|
|
![]() |
|
dreamstream ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 288 |
![]() |
Prøv eventuelt at kigge her for min liste af url's. Jeg har lavet dem i en såkaldt playlist for at holde dem lidt samlede http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20126& KW=playlist
mvh dreamstream |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |