recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aldi multimedia pc:
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAldi multimedia pc:

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Emne: Aldi multimedia pc:
    Sendt: 17-Marts-2007 kl. 13:39

http://www.aldi.dk/COMP_DK/OFFER_12/OFF01.HTM

Tja nogen som mener man ikke burde overveje at købe den, bla hdmi port hvilket jeg har kigget efter og trådløst netværk, dvb-t og dvb-s og analog tuner i den også.

http://www.altomdata.dk/index.php?module=Pagesetter&func =viewpub&tid=1&pid=2759



Redigeret af glade - 17-Marts-2007 kl. 13:49
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2007 kl. 14:34
1 GB ram er ikke så overvældende, som de forsøger at fremhæve - efter sigende slet ikke med Vista...

Ellers er Aldis pc'er generelt i orden. Min bror har haft både en bærbar og en stationær. Pc'erne har tjent ham godt. De er velbestykkede og Aldi har en god service, hvilket min bror desværre måtte benytte sig af med den bærbare.
Der er også en fin hotline.
Objektivt vurderet er det dog ikke pc'er på højde med mærkevarepc'erne, men de kan fint sammenlignes med de 'hjemmesamlede' pc'er, som flere sælger under eget mærke.

Aldi har endvidere 30 dages fri returret, så der er ikke risikeret noget. Jeg ville dog lige kigge mig omkring på markedet, før jeg smed 6,5 k i en pc. Det kunne jo være, at de andre kunne stikke Aldis tilbud

Venligst
Søren
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2007 kl. 15:27
Problemet er, find du lige en maskine, med både scart, hdmi og docking station til den slags penge=umuligt.
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2007 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af glade glade skrev:

Problemet er, find du lige en maskine, med både scart, hdmi og docking station til den slags penge=umuligt.
Hæhæ, det har du nok ret i. Jeg er jo ikke negativt indstillet - tværtimod

Mht dockingstationen kræver det en særlig harddisk: 'HDDrive 2 go ultra  speed' Den er jeg ikke så imponeret af
Uden at kende Medions priser, så virker det som et proprietært produkt, som kræver, at man køber hos Medion.

Venligst
Søren

Til top
larsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 244
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2007 kl. 19:39

Hvad er det for nogen mærke varer som er bedre end medion ?

MHT. 'HDDrive 2 go ultra  speed'  Man kan vel også bare bruge en almindelig usb harddisk som f.eks denne jeg lige har købt http://www.komplett.dk/k/ki.asp?sku=318905 Jeg ved bare ikke om den virker med vista. Er der nogen der ved det ?

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2007 kl. 20:02

Ja - den virker med Vista. Det gør alle USB diske.



Redigeret af spawn - 17-Marts-2007 kl. 20:02
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Æblemand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2007 kl. 11:24
jamen det kunne jo være, at man kunne finde en anden harddisk som passe ned i den... men jeg tror at jeg vil prøve en af dem. jeg ha haft to af deres pc'er og de ha været gode til prisen, og ha ikke haft nogle fejl med dem endnu. 
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2007 kl. 13:50
Talte lige med min lokale aldi kvinde. De for mere end 2-3 stk pr butik, men man skal være der kl 9 for at få fat i en regne hun med..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2007 kl. 14:25
Jeg har haft flere af Aldi`s pc og de har altid tjent mig godt, du får ikke en bedre bestykket pc til den pris nogen steder, desuden 3 års garanti, en god hotline og service hvis den går i stykker, har jeg oplevet en gang, blev repereret hurtigt og effektivt.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 00:43

#Breddam

Du har godt nok ikke sat dig så meget ind i emnet!!!

Citat: Objektivt vurderet er det dog ikke pc'er på højde med mærkevarepc'erne

Begrund lige den!!!

Citat: Mht dockingstationen kræver det en særlig harddisk: 'HDDrive 2 go ultra  speed' Den er jeg ikke så imponeret af
Uden at kende Medions priser, så virker det som et proprietært produkt, som kræver, at man køber hos

Det er en banal USB2 disk som kan tilsluttes enhver PC med de medfølgende kabler og strømforsyning. DERUDOVER PASSER DEN ITOPPEN AF DEN AKTUELLE PC. SMART!!!

Det skal da ikke belaste Aldi/Medion at de har fundet en god løsning!!!

Alt ialt er de Medioner der kommer fra Aldis butikker noget af det bedste til prisen og havde jeg ikke allerede en MD 8800 så havde jeg købt en 8822

 

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 00:52
@MCenterFreak
Suk
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 09:25
Hvis jeg stod og skulle udskifte min PC, så ville jeg sikkert købe den Aldi har. - Det eneste jeg ikke kan se er om den har radiostik. Det har min. Som i øvrigt er en Life PC på 160 gb også produceret af Medion.

- Det mærkeligt at Aldi er ved at være ene om Medion PC´er. Tidligere så dem ofte i TDC butikkerne, men det er ved at være sjældenhed. - Det er hos en af dem jeg har købt min.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu