|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Padre ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 30-April-2007 kl. 10:49 |
Hej jeg kan købe det her tv til 12500 kr, skal man klippe til eller?
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Hold dig langt væk fra dette TV. Tv'et har sandsynligvis et alvorligt problem, som ikke kan laves..... check denne tråd |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12451 |
![]() |
Ja, lad være med at købe noget som helst TV. Ingen af dem er fri for fejl, så bliv ved med at kigge på 14" Prosonic'en til evig tid!
|
|
![]() |
|
Padre ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Mage tak så gør jeg det...
![]() |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Kan kun være enig, men lige på Pioneers 427/4270 er der reele mangler, hvortil der ikke er en løsning. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Jeg har ingen problemer overhoved !! - Men mit er også købt hos Pioneer Danmark (læs ikke import). Kan kun anbefalde det på det varmeste !!
|
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
MikeOne det er jo en åndsvag anbefaling.. Du ber' ham jo om at spille lotteri.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Han kan godt købe mit billigt !!
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fået de svar jeg vil have, mange tak, tråden kan lukkes =)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |