recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS2 vs. Xbox 360
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS2 vs. Xbox 360

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thyge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Emne: PS2 vs. Xbox 360
    Sendt: 30-April-2007 kl. 15:06

Jeg går og overvejer at købe en Xbox 360 platinium. Jeg har i dag en PS2, men kan godt læse i timeglasset at det bliver begrænset med nye gode spil på den platform fremover.

Hvis jeg frit skulle vælge, uden at tænke penge, ville jeg vælge PS3. Men, jeg kender flere som har X360 som jeg vil kunne bytte spil med, og kan se på dba.dk at en X360 platinium pakke af nyere dato sagtens kan fås for omkring 2500,- med lidt ekstra gejl i kassen.

Spørgsmålet er: vil jeg opleve et flot spring kvalitetsmæssigt fra PS2 til X360? Det skal vises på projektor som kører i 480i i opløsning, altså ikke fuld HD. Jeg håber nogle af dem som har skiftet fra PS2 til X360 vil give deres erfaringer til kende.

Jeg er jævnt ligeglad med HD DVD da der er langt mellem snapsene pt., og online-gaming er også ligegyldigt da det bare er til hygge med knægten.

/Thomas

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 15:12
Fra PS2 til X360 er der et generationsskifte. Det er måske ikke noget der vil virke som at gå fra SNES til PSX for de fleste, men forskellen er der trods alt. Og man kan sagtens nyde X360 grafik uden et HD display.
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 09:45
Enig, jeg har selv en PS2 som jeg er udmærket tilfreds med. Men når jeg er hjemme hos vennerne med Xbox360 kan jeg ret nemt se at der er langt bedre grafik i spillene (og de har ikke HD tv)...
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu