recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er dette en fair pris?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr dette en fair pris?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
zniper69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Emne: Er dette en fair pris?
    Sendt: 01-Maj-2007 kl. 14:18
Jeg har fået tilbudt et brugt JVC LT-32X70SU, ½ år gammel, god stand, købt i DK, leveret til min adresse for 7000,-

Vil I mene, at det er en ok pris, eller skulle jeg hellere overveje noget andet?
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 666
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 14:29
jeg synes det er for meget. Vil tro at du kan få et helt nyt toshiba til samme pris, som er bedre. Eller et helt nyt sony v2500 til ca. 9.000.

Jeg vil mene at prisen skal ned på 4-5000 før det er rimeligt.
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af zniper69 zniper69 skrev:

Jeg har fået tilbudt et brugt JVC LT-32X70SU, ½ år gammel, god stand, købt i DK, leveret til min adresse for 7000,-

Vil I mene, at det er en ok pris, eller skulle jeg hellere overveje noget andet?

Umiddelbart ville jeg sige at et JVC LT-32A80SU nok er bedre (det får generelt nogle pæne ord med på vejen) og så er det billigere:

http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=380744

Og ikke desto mindre splinternyt...

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 16:05

Hej.

Altså at sammenligne et "A80" med "X70", det synes jeg nu er helt hen i vejret, selvom "A80" eren er en ny model, så ændrer det ikke ved, at det er en temmelig "skrabet" model, i forhold til "X70", der er betydeligt mere veludrustet.

Faktisk er "A80" modellen JVC's billigste el. næst billigste, hvor "X70" var "topmodellen" sidste år, og jeg mener stadig ikke den er kommet en egentlig afløser for den model... Den der kommer tættest på er vist nok "R71"... Men stadig væk, så "kan" den, (mig bekendt) ikke helt det samme, som en "X70".

Redigeret af Pokerface - 01-Maj-2007 kl. 16:07
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 16:15
Hej alle sammen..

Tak for jeres feedback..

Jeg kan vidst godt tillade mig, at afsløre at det er Pokerface, der har givet mig det tilbud.. Som tingene ser ud, vil jeg tro at han nok kan få de 7000,- ved salg på dba.dk, men ikke desto mindre tror jeg heller ikke at han havde i sinde at snyde mig, og derfor spurgte jeg ham også om hvorvidt det ville være allright, hvis jeg tillod mig at få belyst sagen fra lidt flere vinkler via forumet her..

De 7000,- er et max-beløb for mig idet, jeg studere til sep. og flytte til kbh i den forbindelse, så derfor kan jeg ikke tillade mig at bruge en herregård, selvom det ville være herligt..

Endvidere ønsker jeg jo, at jeg for de penge jeg bruger, kunne blive så fremtidssikret som muligt, idet jeg nok skal bruge det tv jeg køber de næste 5-6 år minimum.. Derfor vil jeg jo gerne have mest muligtfor mine penge..

Så jeg vil tillade mig, at spørge.. Er det den generelle holdning, at vi skal længere ned end 7k, for at jeg får noget for pengene, i forhold til hvad jeg ellers kunne få for det beløb?

Toshiba har jeg iøvrigt overvejet kraftigt, og jeg vil tro at valget falder på toshiba, såfremt jeg ikke finder noget brugt!
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juni-2006
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 08:30

Jeg synes du skal overveje at se hvad Pokerface selv har købt.

Panasonic 37PV60 er den forrige model og den koster ikke meget mere end dit budget. Du kan selv læse for og imod her i forum'et.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 15:21
Er det ikke plasma?

Jeg er meget interesseret i at høre noget mere om de forskellige modeller!
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 15:48

Er det ikke plasma?

Jeg er meget interesseret i at høre noget mere om de forskellige modeller!

Jo, det er plasma. Du kan læse en masse for og imod her på forum'et, endda i de nyeste indlæg

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 15:53

Hejsa.

Jo, det er en Plasma... Enkeldte forhandlere har haft den til 7999.00 kr.

Men de er nok ved at være udsolgte rundt omkring... Jeg kan nemlig kun finde den hos MM-Vision til en rimelig pris, syn's dog den trods alt er for dyr, når nu "fælleskøbet" faktisk er til samme pris på den nye model.

Men du kan se den her:

http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;menu=dvd&varenr=8711&gruppe=tvplasma

N.B. Jeg har forresten fået solgt min JVC.

Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2007 kl. 02:39
Fra medianess.de kan du have et Toshiba C3000P leveret for ~5000 kr.. Er det ikke en ganske god pris?
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 06:37
Hvis I nu stod og skulle investere penge i et nyt TV, ville I så benytte jer af muligheden for fælleskøb her på siden frem for noget andet? Jeg kan jo se at over 150 brugere har brugt penge på det fælleskøb af plasma tv?
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 09:26

Hvis I nu stod og skulle investere penge i et nyt TV, ville I så benytte jer af muligheden for fælleskøb her på siden frem for noget andet? Jeg kan jo se at over 150 brugere har brugt penge på det fælleskøb af plasma tv?

Har selv et PV60 som jeg er rigtig glad for

Hvis jeg ikke havde købt det var jeg helt sikkert med på fælleskøbet

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu