|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() Sendt: 01-Maj-2007 kl. 14:08 |
|||||||||||||
Hejsa Jeg prøvede igår at connecte min acer aspiro 9300 17 tommer med XBOX 360 og det fungerede ok - men forbindelsen holder meget kort og siger fejl i forbindelsen. Har læst mig til, at det er min firewall hos Norton som kan være problemet, men kan se, at de guides som er online angiver 5-7 filer som tillades på computeren.
http://www.microsoft.com/danmark/windowsxp/mediacenter/exten der/setup/firewall/norton.mspx Jeg har kun 4 af filerne - hvad gør man så - er det filer som ligger i XP og ikke i Vista? |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
|||||||||||||
Eftersom du kan åbne en forbindelse, men den ikke er stabil, tror jeg ikke det er din firewall der er problemet. Hvis den lavede ballade ville du sandsynligvis slet ikke kunne åbne en forbindelse.
Vi vil være i stand til at hjælpe dig bedre hvis du skriver hvad det er for en fejl der opstår. |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() |
|||||||||||||
jeg skriver lige teksten som jeg modtager i engang i aften - ok.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Bolt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Kan du forklare hvordan du håndtere nr. 5 i metode 2. Redigeret af thokra - 02-Maj-2007 kl. 08:49 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Bolt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
|||||||||||||
i min log kunne jeg se, at min tegnebrædt konfliktede med mediacenter. Af en eller anden grund sendte den beskeder, der fik xboxen til at lukke ned.
Så jeg afinstallerede det, og så var den ged barberet. |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Det virker bedre nu, prøvede mig frem og den holder forbindelsen i lang tid.
|
||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |