|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Johnjohn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 02-Maj-2007 kl. 15:54 |
Hej alle,
Nu har jeg læst en masse indlæg om Pana PV70'eren og er overbevist om at jeg må have mig sådan et. Desværre har jeg ikke plads i bilen til krabaten, så jeg tænkte på at jeg ville få en 3x34 til at hente det hos TP og aflevere det hos mig. - Spørgsmålet er så bare, hvor stor er kassens mål? Og hvor meget vejer den? På forhånd tak Jonas |
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
tror stadig du kan få px70´eren fra geco.dk til 10.999 inkl. fragt. så er det jo så let...
|
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
Johnjohn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg har intet at bruge PX'eren til :P Desuden koster PV'eren kun 10488 hos TC, så alt fragt under 500 kr, og jeg har sparet penge.
|
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
det var det jeg tænkte. Hvis du hyrer et firma så løber det sgu hurtigt op i 500 kr. for leje og timeløn og pis og lort. Men du kan jo altid spørge dem.
held og lykke. Har selv lige fået px37 ind af døren. og det er lykken. endda selvom jeg kun stadig har analog... |
|
Blue is the Colour!
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kører også kun på TDC kabel, men håber da jeg får en fed oplevelse alligevel ;)
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Hvorfor ikke anvende TC's normale forsendelse (Postdanmark/DHL) ? Hvis du tilføjer den til indkøbsvogn på deres hjemmeside kan du se den vejer 46Kg Mvh JørgenT Redigeret af JørgenT - 02-Maj-2007 kl. 17:35 |
|
![]() |
|
![]() |
såvidt jeg har forstået så gør du klogt i at investere i en selector og dermed få digitalt tv... det skulle nærme sig dvd-kvalitet rent billedmæssigt...
jeg venter stadig på, at der dukker en dvb-c tuner op til en rimelig penge |
|
Blue is the Colour!
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Tape Connection plejer at bruge De Grønne Bude når fjernsyn og lignende skal køres ud til folk, i hvert fald til kunder indenfor en rimelig afstand af butikken. Levering 16 km væk fra butikken i Århus koster lidt over 300,-.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |