recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reminder: DTC - ny sæson
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReminder: DTC - ny sæson

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Emne: Reminder: DTC - ny sæson
    Sendt: 06-Maj-2007 kl. 10:07

En stor undskyldning skal lyde til medlemmerne herinde på Recordere.dk.

Jeg havde visse forhåbninger om at Anal 5, kunne løfte arven fra TV2 Zulu, men nej.

Nu har det været i gang i 9 kvarter, og det har primært været "eksperterne" der har stået og kloget sig, og masser af reklamepauser.

En smule ræs har der været plads til, når det kunne klemmes ind mellem de medieliderliges ævleri og rekvalmeblokkene.

Anal 5 - Det er en OMMER!

Redigeret af Non-Desperado - 06-Maj-2007 kl. 14:18
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2007 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Kl. 12.00 begynder transmissionerne på Kanal 5, hvis nogen skulle have glemt det.

Så må vi se, hvor godt det bliver, og om det evt. bliver i 16:9 i år.

Kanal 5 ................. 16: 9 ha ha ha. Du har ikke set Lost på Kanal 5 kan jeg forstå.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2007 kl. 11:02

...

Redigeret af Non-Desperado - 06-Maj-2007 kl. 14:18
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2007 kl. 14:23
Reklame - Reklame - Reklame - ræs - Reklame - Reklame - ræs - Reklame Så er DTC sku ødelagt, og 16.9 det ved Kanal 5 ikke hvad er . Næste gang optager jeg det, så kan jeg da skippe de skide Reklamer.
Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2007 kl. 14:41

Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Reklame - Reklame - Reklame - ræs - Reklame - Reklame - ræs - Reklame Så er DTC sku ødelagt, og 16.9 det ved Kanal 5 ikke hvad er . Næste gang optager jeg det, så kan jeg da skippe de skide Reklamer.

Ja, det er nu at jeg er glad for at have ARD, så kan jeg se noget ordentligt ræs (DTM)

Og der er også snart WTCC på Eurosport.

Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2007 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Ja, det er nu at jeg er glad for at have ARD, så kan jeg se noget ordentligt ræs (DTM)

Og der er også snart WTCC på Eurosport.

Ja jeg har også ARD og Eurosport  og er glad for det nu. Men helt ærlig Kanal 5 fra kl 1500 til kl 1650 "33 min reklame", man så jo ikke alle starter fra  begyndelsen

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2007 kl. 17:38

Hørt! Elendige kommentatorer. Var der ikke en smule kontakt mellem Magnussen og Lundgaard? (fra den ene kommentator, mens den anden ufortrødent snakkede videre om noget andet - efter at magnussen vær havde kørt lundgaard af banen). "Nejjj, der må være sket noget med Jan Magnussen uden for billedet" (1½ omgang efter at han blev overhalet af to biler). Talentløst lokal-tv journalistik, aldrig har jeg hørt så fantasiløse spørgsmål efter et motorløb. Amatøragtig tv-produktion - jamen, lad os da gå i gang med et interview med John Nielsen lige når han skal til at gå på podiet, det er nok et godt tidspunkt - og så klipper vi lige væk når de åbner champagnen, det er der nok ikke nogen der gider kigge på. Nå nej, det var vist en skidt ide, vi klipper lige 3 sekunder ind midt i en snak om noget helt andet så. Oveni en elendig billedkvalitet pga. uhæmmet MPEG-komprimering af uplink'en så man knapt kan se hvilken bil der er hvem, skal man så bombarderes med reklamer, så starterne som nævnt ikke altid liiige kom med. Og når nu DTC-reglementet er blevet endnu mere håbløst indviklet end det var i forvejen, kunne vi så ikke lige have fået en update på stillingen efter de første 3 heat, inden man lukkede ned? Godt nok er det ikke til at sige hvilke 3 heats den enkelte kører trækker fra i stillingen når sæsonen er slut, men alligevel?

I guder hvor var det ringe. Lad os håbe at TV2 sport ikke bliver forhandlet længere ned i pris hos fællesantenneforeningerne end at de har råd til at købe rettighederne tilbage igen...  Kanal 5 og sport burde bare ikke forenes.

Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2005
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2007 kl. 17:55
Det er bortset fra de flere, men kortere reklamepauser stort set som sidste år. Kommentatorerne fra banens side er også langt hen ad vejen de samme. Kvaliteten vil jeg sige er på niveau med Zulu. Reklamerne er jo et must. Hvem gider optage motorløb, ikke jeg
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2007 kl. 18:24
Jeg elsker motorsport, men har aldrig været vildt med DTC, og nu er den da slut efter at jeg gav det en chance idag. Og det er endda til trods for at jeg slap for at høre på de glade amatører (tosserne) Jens Winther jr. og Nick (jeg ER gak) Horup.
Det ærgre mig sådan at jeg ikke kan se DTM live på dansk tv......der er ræs i verdensklasse.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu