Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Stone
Super bruger
Oprettet: 03-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 333
|
Emne: TH-37PX70 Sendt: 06-Maj-2007 kl. 11:28 |
Jeg vil gerne høre om folk, som har deltaget i fælleskøbet, er tilfredse med deres nye skærm.
Mvh. Steen
|
 |
CoolMLJ
Super bruger
Oprettet: 27-Februar-2006
Point: 294
|
Sendt: 06-Maj-2007 kl. 11:44 |
Ja. så vil jeg lige følge med her.. modtager forhåbentligt snart min skærm..
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP
LG OLED B7 65"
|
 |
CoolMLJ
Super bruger
|
Sendt: 06-Maj-2007 kl. 12:01 |
dem som stemmer, kan de ikke komme med en kommentar om hvorfor den er så kanon eller så skidt.???
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP
LG OLED B7 65"
|
 |
Stone
Super bruger
|
Sendt: 06-Maj-2007 kl. 13:52 |
CoolMLJ skrev:
Ja. så vil jeg lige følge med her.. modtager forhåbentligt snart min skærm.. |
Hmmm - ville nu gerne høre fra dem, som havde modtaget deres skærm. Har du set den "for real" i en butik, siden du kan svare på spørgsmålet?
Mvh. Steen
Redigeret af Stone - 06-Maj-2007 kl. 13:53
|
 |
CoolMLJ
Super bruger
|
Sendt: 06-Maj-2007 kl. 14:37 |
Jeg har ikke selv svaret endnu, har dog set den for real et par gange nu, og er dybt imponeret ind til nu. men venter med at afgive min stemme til jeg har skærmen i min egen stue.
det som jeg har skrevet tidliger, er at dem som svare, om de ikke kan give en kommentar til deres afstemning..
|
Lykkelig ejer af:
LG OLED B7 65"
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 06-Maj-2007 kl. 14:43 |
Der er jo efterhånden tonsvis af tråde og indlæg om erfaringer med denne skærm - hvad med at kigge lidt i dem - der er vel ingen grund til at gentage det hele i endnu en tråd ?
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
Stone
Super bruger
|
Sendt: 06-Maj-2007 kl. 15:23 |
spawn skrev:
Der er jo efterhånden tonsvis af tråde og indlæg om erfaringer med denne skærm - hvad med at kigge lidt i dem - der er vel ingen grund til at gentage det hele i endnu en tråd ?
|
Hej Spawn.
Jeg har kigget lidt, men mængden af data er jo enorm. Derfor denne lille poll og er som sådan ikke interesseret i kommentarer - blot et hurtigt overblik over tilfredsheden.
Mvh. Steen
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 06-Maj-2007 kl. 16:12 |
ok - det er bare min erfaring at polls som disse ikke har så meget værdi grundet alt det sædvanlige religionsfnidder mærker imellem eller paneltyper imellem og folk blot kan stemme anonymt uden nærmere kommentarer.
jeg kan eks. se der har været en inde og stemt at den stinker - uden at ville stå frem og give en kommentar om hvorfor - hvilket jo straks får mig til at mene det er en useriøs stemme der ikke er foretaget af en der har købt skærmen, men snarere af en tåbe der af en eller anden personlig grund blot ønsker at sætte skærmen i et dårligt lys - måske en Pioneer ejer eller en LCD ejer.
Omvendt er det selvfølgelig også muligt at gå ind og stemme positivt uden man nogen sinde har set skærmen.
Redigeret af spawn - 06-Maj-2007 kl. 16:23
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
HarBrug for 32
Bruger
Oprettet: 04-Februar-2007
Point: 238
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 11:06 |
ja sådan er det jo med anonyme undersøgelser. Og det kan der vist ikke laves om på...
har selv fået et 37 px ind af døren sidste uge for 9000 kr. inkl. levering. Det er bare lykken at pakke sådan et tv ud af kassen.
Nu går jeg så bare og overvejer om jeg skal sende det retur og opgradere til 42".
Men om fjernsynet som sådan kan jeg ikke sige noget ondt. Og jeg ser endda kun analog tv over antenneforening - hvilket giver bedre billede end mit gamle elendige studenter 21 "´s lortetv.
Og kan da kun glæde mig til, at jeg får en dvb-c tuner ind i stuen til at optimere mit signal.
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se...
|
 |
Passer
Junior bruger
Oprettet: 16-April-2006
Point: 39
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 19:43 |
Har haft 37 tommer i tre dage og er rigtig godt tilfreds. Var ellers meget kritisk omkring 60-modellen, og generelt har jeg været meget kritisk overfor fladskærne. Sendte også en Samsung R72 retur sidste år, men det er et helt andet niveau.
Panasonicen overrasker mig positivt. Rigtig gode billeder, og meget overraskende leverer den også gode billeder fra analog signal.
Et lille minus - som er plasmas problem. Der er er stadig for meget genskind i skærmen, og det på trods af, at jeg har en forholdsvis mørk stue. Men det er til at leve med og ikke noget, der kan rykke ved den gode oplevelse. Jeg vil give den ni ud af 10 point.
Glæd Jer...
Redigeret af Passer - 15-Maj-2007 kl. 19:44
|
 |
Gromit
Super bruger
Oprettet: 19-April-2006
Point: 463
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 20:02 |
Passer skrev:
Har haft 37 tommer i tre dage og er rigtig godt tilfreds. Var ellers meget kritisk omkring 60-modellen, og generelt har jeg været meget kritisk overfor fladskærne. Sendte også en Samsung R72 retur sidste år, men det er et helt andet niveau.
Panasonicen overrasker mig positivt. Rigtig gode billeder, og meget overraskende leverer den også gode billeder fra analog signal.
Et lille minus - som er plasmas problem. Der er er stadig for meget genskind i skærmen, og det på trods af, at jeg har en forholdsvis mørk stue. Men det er til at leve med og ikke noget, der kan rykke ved den gode oplevelse. Jeg vil give den ni ud af 10 point.
Glæd Jer...
|
Det lyder godt. Glæder mig til at få sat min ''37 op på torsdag. 
|
 |