|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
andersvester ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 05-Maj-2007 kl. 23:31 |
|
Hejsa allesammen
Håber at i kan hjælpe mig med at finde et passende TV til mig. Jeg har længe overvejet et nyt LCD TV og har haft kigget meget på Samsungs R86 model, men er gået lidt fra den igen. Efter at have kigge lidt rundt på siden har jeg også overvejet Toshiba og JVC fjernsyn. Jeg vil gerne have et LCD TV til maks 8000.- kr. HD ready, gerne Digital tuner(ikke et must), 32" tommer. Er studerende så har ikke det store budget. ![]() TV'et skal mest bruges til film og ellers alm. kabel tv. På forhånd tusind tak for jeres hjælp.. ![]() |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Jeg vil råde dig til at droppe ideen om et LCD og i stedet finde 1000,- mere og købe et Panasonic TH-37PX70 gennem fælleskøb til 9.095,- http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=22863& PN=1 ... herved får du et langt bedre tv til pengene. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Når du har KabelTV, kan du ikke bruge den Digitale Tuner, når det nu er sagt, så vil jeg anbefale Panasonic 37PX70, som godt nok har Digituner, se bort fra det, du får et rigtig godt TV med sådan et, og kan spare penge ved fælleskøbet. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
andersvester ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
|
Hej og tak for foreslaget. Men vil helst ikke overstige de 8000 kr. Men jeg har haft kigget lidt på nogen forskellige og er kommet frem til en af dem her: Samsung R88 Toshiba 32WL66Z LG 32LC2DB / 32LCRB Er der nogen der har erfaringer med nogen af disse skærme ? |
||
![]() |
||
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() |
|
Har samsung LCD nu, og jeg er rimelig skuffet over LCD egenskaber med alm tv/kabel tv. vil også herfra, selvom jeg ikke selv har skærmen endnu, springe med på fælleskøbet. |
||
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
||
![]() |
||
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
geco.dk har solgt den til 8.999 inkl. levering, hvilket er ret godt så man slipper for de 400 kr. leveringen koster fra mm. Ring til dem og hør om de stadig sælger den til den pris.
kan kun prise dette tv. Ser pt også kun analogt og det er en fremgang fra mit gamle crt-tv, der dog heller ikke var noget at råbe hurra for... bare køb et. 1000 kr. er ikke alverdens penge nu til dags. Drop alcohol i en måned og læs til eksamen i stedet og pengene er hjemme... |
||
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! Til den pris-og hvis det absolut SKAL være lcd.....så tag og tjek JVC ud. De er blandt de mere "tålelige" lcd til tv signaler Godpris.dk er et godt sted at købe sit JVC lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hey
tak for jeres forskellige forslag.. Tænkte på om nogen af jer har hørt noget om Zepto fladskærme ? Det er nemlig mere min pris klasse end 10000 til en plasma. |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! Du får hvad du betaler for......vær endelig aldrig i tvivl om det Var ZEPTO. noget som rykkede,så ville alle butikkerne flyde med dem Har aldrig hørt om det lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |