|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pvvb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Status: Offline Point: 107 |
![]() Sendt: 01-Maj-2007 kl. 23:58 |
Hej, Jeg har lige købt et surround setup. Nøj hvor jeg glæder mig til at få det sat op. 4 x XT2, XTC, PV1, Denon 4306. Og så er der jo lige kablerne som jeg købte med. De er jo super tykke. Ca. 1 cm i diameter. Så er spørgsmålet hvordan man lettest fører dem rundt til baghøjtalerne. De skal lang gulv og dørpaneler det meste af vejen. Hvad bruger man bedst der? Og hvad med føringen på den bare væg. Er det bedst at føre den nøgne ledning op langs kanter eller i hjørner, eller ser det bedre ud, hvis man bruger en kabelbakke? Evt. en kabelbakke midt på bagvæggen? Hvis der er nogen der har billeder, må I meget gerne vedhæfte disse, samt flere råd og detaljer. På forhånd tak! Peter |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
tja køb nogle kabelbakker du kan lide , og så er det jo bare at knalde det på væggen... og ind i med kablerne .... så kan du jo lige skyde nogle billeder af det og ligge herind så vi andre kan se det nice work Redigeret af bulk - 02-Maj-2007 kl. 00:14 |
|
![]() |
|
Drjones ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Netsalg har nogle fede Plast og Aluminium kabelbakke. http://www.elvvs.dk/category.3056 http://www.elvvs.dk/category.3056
|
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Ellers prøv at kigge på Primolister.dk
De laver en hel del i lister til ledningsskjul. Kan bl.a. fåes i Bauhaus. |
|
Søren
|
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
hvad ligger priserne ca på for de primolister?
|
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Desværre kan jeg ikke hjælpe med prisen.
Men de kan fåes i de fleste byggemarkeder; Bauhaus, XL, Silvan. |
|
Søren
|
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
kan så hjælpe med at sige at Jem og Fix ikke har dem... vi har kun primo gulvlister
|
|
![]() |
|
![]() |
vil en tur i XL-byg i morgen og hører hvad de ca skal have for dem.
|
|
![]() |
|
![]() |
Fandt du ud af hvad de kostede?
|
|
Søren
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |