|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() Sendt: 10-Maj-2007 kl. 10:10 |
Hej igen i det herlige forum! Turen går til Paris og min mor vil begave min dreng på 5år med en Gameboy eller lign. Har altid været Playstation mand, så aner minus om diverse små sataner. Så kan i måske hjælpe med lidt plusser/minusser ved de tingester på markedet, hvor de købes nye/brugte og hvilke spil osv. Af hjertet tak! |
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Hvorfor ikke en PSP? Har selvkøbt en (man er jo bare en stor drengerøv). God skærm, mange spil og så kan du købe en række film til den også. Når du nu selv er PS mand så kan du også glæde dig over, at den kan tale med en PS3 således at den skulle kunne bruges som kort, bakspejl el.l. til diverse PS3 spil. Noget jeg glæder mig til når jeg får overtalt konen til en PS3 PSP'en kan også "tale" med en ps2 vist nok i Socom Navy Seals, der sammenligner den dine missioner i PSP'en så de får indflydelse i dit PS2 spil. Men skal lige sige, at jeg ikke har prøvet en Gameboy, så kan ikke sammenligne dem... |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() |
Hej Tsunde, tak for svar. Også SELV hooked på den, men synes spillene er ret dyre, men ikke sikker på det ifht. andre alternativer... desuden er den måske ikke så børnevenlig... virker som om spillene måske er bedre for 10år og op efter... |
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Vores søn har en Gameboy som han fik da han var 4? Den virker som et rimeligt produkt, hvor det mekaniske virker som det skal, og spillene har også kørt uden problemer. Jeg har ikke erfaringer med andre spille-ting... Der findes en del spil der passer til drenge på 5 år vil jeg mene. Redigeret af cnn3 - 10-Maj-2007 kl. 11:04 |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
Jeg vil helt klart anbefale en Nintendo DS lite, super maskine med mange gode titler.. Bla. MARIO Der er masser af spil til både små og store drenge!! Hvis du vil læse om spil osv kan du jo altid gå på www.gamereactor.dk og læse anmeldelser. De er ikke altid så hurtige, men er rimeligt grundige og fair, når de anmelder! Bedst sælgende spillemaskine, i nyere tid, hvis det siger noget.. (det syns jeg egentligt ikke) Redigeret af Pede8000 - 10-Maj-2007 kl. 11:04 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Christian, men er der ikke 600 forskellige slags gameboys?
|
|
|
![]() |
|
![]() |
hvad skal man punge ud for de forskellige synes i?
|
|
|
![]() |
|
christianp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Sted: Køge Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Jeg tror ikke du går galt i byen med en nintendo DS Har ikke selv en PSP så skal ikke kunne sige om interfacet er for svært til en 5-årig. Her er DS'en super let og der findes en god bunke (mario)-spil, og andre børne-relaterede. Samtidig er det også muligt at finde lidt mere voksne spil (nok ikke samme omfang som psp'en) men stadig nok til at du burde snige den ud af knægtens værelse og spille når han er faldet i søvn. www.axelmusic.com kan anbefales til begge maskiner hvis du søger billige spil.
|
|
nej
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
Hmm... DS LITE er på tilbud til 999.95 rimeligt ofte, dertil kommer spil.. 199,00-400,00. Prøv evt at søg efter en brugt, der får man ofte 2-3 spil med til en yderst rimelig pris (1000-1200), og så er man jo i gang! |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
christianp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Sted: Køge Status: Offline Point: 58 |
![]() |
en brugt DS burde gå for en 5-600 kr, og en DS lite (opdateret udgave af DS'en) sælges vel for lidt mere brugt. Eller så har El-mutanten den til en tusse ca. |
|
nej
|
|
![]() |
|
![]() |
klasse! mange tak folkens! vi må jo ud i junglen!
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |