recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Login til recordere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogin til recordere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas1974 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2006
Sted: Belgien
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Emne: Login til recordere
    Sendt: 10-Maj-2007 kl. 21:43

Er det kun mig der har problemer med ofte at skulle logge ind i dette forum. Min stationære kan aldrig huske mit login, og selv min IBM bærbare der kan huske ALLE passwords til alle steder kræver login en gang imellem. Det sker ALDRIG på andre sites.

How come?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2007 kl. 21:49
Hej Thomas - nix ikke det problem
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2007 kl. 21:58
Hej,

Jeg bruger også to pc'er i forummet. Den ene logger automatisk ind

Som jeg opfatter det, vil min hjemme-pc logge automatisk ind, hvis jeg ikke har været logget ind på arbejdet.
Hvis jeg vælger at logge ind på arbejdet, skal jeg gøre det aktivt - altså trykke 'Login' - hvorefter jeg med dobbeltklik i uid og pwd semi-automatisk får adgang. Det skal jeg så efterfølgende også gøre hjemme....
Det skal jeg dog ikke, hvis jeg ikke har logget ind på arbejdet... (og så'n er det oftest)
Måske er det noget lignende, der driller dig?

Venligst
Søren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu