|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
calo2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() Sendt: 10-Maj-2007 kl. 19:34 |
Hej.
Er der nogle der ved om der findes alternativer til Nikon lenser med VR? |
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Prøv at kigge lidt på:
Sigma De laver nogle gode objektiver til prisen. Deres system hedder OS (optical stabilizer) Redigeret af zemo - 10-Maj-2007 kl. 20:13 |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
calo2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Okay:-) Dem vil jeg kigge lidt nærmere på:-)
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Ok.
Hvilket zoom-område er du interesseret i? PS: Jeg prøvede i øvrigt Nikons udgave af ovenstående optik for noget tid siden (stod i forretningen til 15.000,-). Superlækkert, intet mindre. Kunne tage billeder med 1/15 sek. med fuld tele.. (savle) (Overvejede seriøst at overtrække dankortet) ![]() |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
![]() |
Hey. Er ude efter at finde et optik i området 18-200 mm. Der vil kunne dække mit daglige brug meget fint:-)
Var forbi JapanPhoto i kbh. og de kunne fortælle til min glæde at Sigma lige er kommet/ er på trapperne med et modspil til Nikkor´s 18-200 VR. Regner med at finde en shop der får den hurtigt i deres sortiment. optikken ligger på ca. 4.000kr og skulle efter sigende tegne rigtigt fint. Du/ I må endelig skrive hvis I kender andre mærker der passer på mine ønsker. Ha´en god weekend. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Har købt en Sigma DC 18-125 MM til min D50 et udemærket objektiv til de fleste formål. En fin forbedring fra kit objektivet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej RadioManden. Hvad måtte du slippe for det objektiv(
|
|
![]() |
|
![]() |
I følge deres hjemmeside er Radiomandens ikke VR/OS. http://www.sigmaphoto.com/news/news.asp?nID=3277 Redigeret af zemo - 13-Maj-2007 kl. 23:30 |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Om det har din interesse, så er det dette.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo, det vil jeg da lige gøre??? Virker dog lidt underligt. Har også lige læst om det i et engelsk fotoblad. Har det ikke ved min side men skal forsøge at scanne den ind de kommende dage. Tak for hjælpen så langt. Det er helt super:-)
-Og jo vil da helt sikkert se lidt nærmere på "dit" objektiv Radiomand;-) Lyder da rigtigt fornuftigt. Er dog nok mest efter et med noget stabilisator indbygget, da jeg var rigtigt glad for denne "herlighed" ved mit gamle SLR hus(Indbygget). |
|
![]() |
|
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
Udover den 18/135 uden VR som fulgte med, har jeg denne her til mit Nikon D80: Nikon AF-S VR 70/300 f/4.5-5.6G IF-ED Den er jeg meget tilfreds med. Det er godt nok en rigtig Nikon men til 5.299,- syntes jeg ikke prisen var så afskrækkende. Kombinationen af de to dækker fint mit behov. Havde denne kunne leveres da jeg købte, kunne jeg nok godt have "nøjes" med den: Nikon AF-S DX VR 18/200 f/3.5-5.6G IF-ED Har kigget på både Tamron og Tokina, men kan desværre ikke finde nogen med stabilisator i fra dem og kan også kun finde den ene Tamron 80-400 der nævnes. Kender ikke andre end disse tre som alternativ til Nikons egne. Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig savner stabilisator i min 18/135 - skulle dog kun lige være til aftenoptagelser med kunstigt lys uden blitz. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |