|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 11-April-2007 kl. 12:06 |
|
Er der nogen der kan hjælpe mig med min Explorer 7.0 – hver gang jeg åbner den er den lille, jeg skal klik på maksmier hver gang for den bliver stor - jeg synes snart jeg har prøvet alt, og intet virker |
||
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
||
![]() |
||
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
![]() |
|
Hvis du lukker Explorer mens skærmbilledet er gjort mindre, vil den også lukke op i denne størrelse når du starter den igen. Prøv at lukke i maksimeret tilstand og herefter åbne igen.
|
||
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
|
Hej Per,
Jeg havde præcis samme problem - og løsnings-jagt for nyligt. Er dog lidt i tvivl om hvad løsningen præcis var ![]() Synes dog at kunne huske, at når IE7 vinduet er maksimeret ved at trykke 'Maximize' ikonet i hjørnet, så kunne Alt knappen holdes nede, mens der fra menuen blev valgt 'File' -> 'Exit' ('Filer' -> 'Afslut'?). Dette trick løste vist problemet med det først åbnede IE7 vindue... Jeg kan ikke helt huske om der efterfølgende var problemer med IE7 vinduer der blev åbnet fra dette oprindelige vindue - måske denne MS tråd kan hjælpe videre. Skriv gerne her, hvis det lykkedes dig at få løst problemet ![]() /Lars |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
![]() |
||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Jeg mener at du bare skal trække i nederste højre hjørne af vinduet - i stedet for at klikke på maksimér - til det fylder hele skærmen. Når du efterfølgende lukker vinduet og starter en ny session, burde den være i den størrelse du trak den til. Hører gerne hvis det er inkorrekt |
||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||
![]() |
||
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
|
Hvis du ønsker at IE skal starte i maximeret tilstand, når du starter programmer med en genvej til exe filen, er alt hvad du skal gøre flg: Højreklik på genvejen og vælg egenskaber. I egenskaber kan du hvilken størrelse du vil starte programmet i, ved "kør" |
||
![]() |
||
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
IE åbner godt nok i stor, men de genveje jeg har bliver ved med at åbne i lille, også selv om jeg prøver at oprette nye genveje, de gør det samme - mærkeligt
![]() |
||
Med venlig hilsen
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
|
Hej Per!
Har du fulgt nogle af forslagene fra tråden her (så skriv gerne hvilke(t) forslag der virkede)?! I mit referede link, er der dette forslag til det problem du beskriver (som zaboom også var inde på):
- jeg prøvede også mange af de gammel-kendte forslag som der er kommet i tråden her - desværre uden held i IE7 ![]() /Lars |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg den, jeg åbner siden som stadig er lille, trykker så på F11 siden bliver så stor, trykker så derefter på "alt" "filer" og "afslut" så virker det. Tak for hjælpen til alle, det er dejligt med så hurtige tilbagemeldinger. |
||
Med venlig hilsen
||
![]() |
||
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
|
Måske en god løsning, men der er lige den lille detalje at F11 ikke maksimerer vinduet men får IE til at køre i fuld skærm. Hvis dit problem er Microsoft Update linket i start menuen, så bemærk at den genvej ikke starter IE direkte men starter rundll32.exe som så starter IE. |
||
![]() |
||
Jens G ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
|
Hvis man nøjes med at have et IE vindue åbent i maximeret tilstand, trykker på knappen for "ikke maximeret/maximeret", trækker det nu reducerede vindue ud til den størrelse man vil have og maximerer igen, så skulle det vinduestørrelsen gerne være ændret næste gang man åbner nyt vindue. |
||
Jens G
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg synes der er en del problemer med IE 7.0 Jeg skal så lige høre, er der nogen der ved hvordan man kan får IE 7.0 til at vise videoklip, det vil det simpelthen ikke når jeg går ind på en side hvor jeg lige skal se sådan et, i Mozilla Firefox er det ingen problem den kan godt bare ikke IE 7.0 Har installeret Adobe Flash Player 9 ActiveX. |
||
Med venlig hilsen
||
![]() |
||
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
|
det er rigtig sådan som du har fortalt. jeg har selv lige prøvet |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |