recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PX70 og PX71
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPX70 og PX71

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MzChosen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Emne: PX70 og PX71
    Sendt: 14-Maj-2007 kl. 14:40
Hey jeg har lige talt med MM-vision. og jeg røg ikke med i den her sending igen. næste sending kommer først i næste uge. og jeg har ikke lyst til at vente mere. Jeg har set Panasonic 42PX71 til næsten samme pris et andet sted. hvad er forskellen på PX70 og PX71?
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2007 kl. 14:45

70`modellen er den, der er beregnet til det danske marked - og dermed købt igennem Panasonic Danmark.

71` modellen er beregnet for det tyske marked, og dermed parallelimporteret.

Mvh,
Brian R.

Til top
MzChosen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2007
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2007 kl. 14:49
Hvad kommer det så til at påvirke på mig, hvis jeg køber det? er der nogen dårlige sider ved det?
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2007 kl. 08:35
Dårlige sider - nej det tror jeg ikke, men såfremt der er fejl og mangler - eller "skjulte features", så står du sandsynligvis bedre stillet overfor en dansk forhandler med produkt købt igennem den danske importør.

Og med de problemer, der har været med slanger, reflekser, bølger og jeg skal komme efter dig, så er det måske ikke så dumt at betale lidt ekstra for den øgede sikkerhed.

Fælleskøbet er dog en glimrende mulighed for at købe den danske vare til fornuftige penge.

Mvh,
Brian R.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu