|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pjoska ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() Sendt: 13-Maj-2007 kl. 12:56 |
Jeg har kastet nogle kr. i dette kanon tv: Loewe compose 46" med indbygget DVB C, og kortlæser ja hele skidtet faktisk. Det står som en drøm, men har div. små problemer med Stofa's digitale spejl såsom manglende tekst på Canal + kanaler, på discovery HD står teksten til venstre midt på skærmen f.eks og ikke ligeså velfungende EPG som på samsung boksen. Så hvis nogen har nogle gode ideer til hva der kan være årsag ville jeg blive glad
![]() |
|
![]() |
|
calo2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Kan ikke hjælpe dig med overstående problem?-men du kunne måske kontakte stedet du har købt det, hvis du ikke har gjort det?
Ville endeligt hører om du ikke postede nogle billeder af TVét i brug og postede det i tråden der kører med vis de tv i brug eller sådan noget... |
|
![]() |
|
pjoska ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Det vil jeg da gøre engang i næste uge |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1231 |
![]() |
Hej Pjoska Jeg er selv i markedet for et Loewe Individual Compose. Lækkert tv og fantastisk billede. For mig er det et must at EPG'en fungerer perfekt, så betjeningen af den indbyggede harddisk bliver så bekvem som muligt. I den butik, hvor jeg fik det demonstreret, kunne de oplyse, at der er problemer med EPG'en i det nye HD chassis (det virker perfekt på et almindeligt Individual). Loewe arbejder på sagen, og det er noget der vil blive rettet via en softwareopdatering - så hold dig i kontakt med din forhandler. Har du dit tv stående eller hængende på væggen. Jeg er meget interesseret i hvor besværligt det er at bruge det indbyggede USB stik, hvis tv'et hænger på væggen. Hilsen Søren
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har hængt mit op på væggen, og det er ikke nemt og komme til usb stikket, men en sagde til mig jeg kunne tilslutte en multikortlæser og så have den stående, eller et usb forlængerkabel som man lige kan putte bagved. nu har jeg set på tv.et nogle dage nu og hold da mund for et tv, du kan glæde dig hvis du køber et sådan |
|
![]() |
|
fauken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Med hensyn til software opdatering har jeg læst på http://www.hifi-forum.de at der netop er kommet en større (2.1.0 für Ch. 2700 TVs.) - der er også lagt ud som download i tråden på den tyske side (omkring side 92/93!): Thema: LOEWE. Full HD [Geräte.Technik.Funktionen] Neu ist:
Mvh. Jens | |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |