Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
MzChosen
Bruger
Oprettet: 04-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
|
Emne: Panasonic TH 42PX71 Sendt: 15-Maj-2007 kl. 13:13 |
Hey alle sammen. Ja jeg sprang fra fælleskøbet pga. for længe ventetid. og bestilte så 42px71 modellen fra laptobs.dk igår kl 16 og fik det i dag allerede. lækkert. Det der undrer mig er at jeg havde hørt at på 71 modellen ville der ikke være DVB-T tuner og dansk menu. det kan jeg så kun sige at DET ER DER! og fuldt understøttet i danmark. og så koster det ca det samme som fælleskøbet :D men det har lykkedes mig at smække det op, og nu er jeg i fuldgang med at køre Burn in DVDen. og jeg må sige at fjernsynet er så LÆKKERT! glæder mig til at se det endelige resultat når jeg er færdig med indkørelses perioden. Så dem som ikke har fået jeres Panasonic endnu, GLÆD JER! :D
|
 |
brr_dk
Super bruger
Oprettet: 25-Februar-2004
Point: 278
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 13:48 |
Tillykke med tv`et. Det skal du nok blive glad for. Dog gad jeg personligt ikke bruge tid eller strøm på "Breakin DVD".
For god ordens skyld kan vi lige tage den omkring modellerne igen: PV - analog tuner PX - digital + analog tuner
70 - dansk model 71 - tysk model, men også anvendelig i Danmark - dog parallelimport, såfremt den er købt i Danmark.
Mvh, Brian R.
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 14:21 |
det er vel kun på TV2 at der kan være problemer omkring undertekster, men der virker de også?
|
mvh Christian
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Point: 5990
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 14:24 |
Jeg har hørt noget med at de udenlanske ikke understøtter ÆØ og Å...............
Just kidding.. skulle lige se du fik kaffen galt i halsen... der burde jo ikke være nogen forskel.. 
|
Mvh
René
|
 |
MzChosen
Bruger
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 15:58 |
he he. har ikke lavet kaffe endnu. hmm jeg har kørt burn in i 4 timer nu. og sat lys kontrast,og farve pà ca 40%. men er det sà ligemeget med at køre den burn in ?
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:00 |
MzChosen skrev:
he he. har ikke lavet kaffe endnu. hmm jeg har kørt burn in i 4 timer nu. og sat lys kontrast,og farve pà ca 40%. men er det sà ligemeget med at køre den burn in ? |
Håber ikke du har kørt for meget burnin så sidder det jo fast 
mens du kører break in dvden kan du ihvertfald roligt køre på alm indstillinger.. så kører du hurtigere skærmen ind.... til alm tvbrug er det fornuftigt at køre med reducerede indstillinger
|
Mvh
René
|
 |
MzChosen
Bruger
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:09 |
det er den dvd jeg har hentet fra forummet af. den hvor hele billedet skifter farve hver 30 sec ca. er det ikke den jeg skal køre til at starte med? og hvor l?nge ca?
Redigeret af MzChosen - 15-Maj-2007 kl. 16:10
|
 |
moose
Bruger
Oprettet: 24-Marts-2007
Point: 128
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:25 |
MzChosen: Det er den. Du skrev bare, at du havde kørt burn-in i 4 timer. Du har vel kørt DVD'en for at minimere risikoen for burn-in
Redigeret af moose - 15-Maj-2007 kl. 16:25
|
 |
MzChosen
Bruger
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:29 |
nååå ja det er rigtigt. var lige bange for jeg havde gjordt noget forkert :0] hvor l?nge skal jeg køre den dvd ?
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:33 |
MzChosen skrev:
nååå ja det er rigtigt. var lige bange for jeg havde gjordt noget forkert :0] hvor l?nge skal jeg køre den dvd ? |
Jeg vil sige at en skærm vel er kørt ind efter ca. 150-200 timers drift samlet set.. så kan du selv regne det ud afhængig af hvormeget du kører dvden + din alm tvkigning...
Jeg har selv kørt dvden hver dag en 4-6 timer i lidt over en uge nu.. men der er delte meninger om hvorlænge... og nogle mener det er helt unødvendigt... men det skader ihvertfald ikke (bare du sikrer dig den kører ved fuld skærm)
|
Mvh
René
|
 |
MzChosen
Bruger
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:39 |
okay tak. troede man helst skulle køre dvd i et rap uden at se noget andet. men så vil jeg da prøve at se lidt tv på det i aften.
|
 |
Svava
Junior bruger
Oprettet: 06-April-2007
Point: 22
|
Sendt: 15-Maj-2007 kl. 18:46 |
Det er en ren nydelse at se TV på det apparat.
En kollega til mig har hældt meget til LCD, men jeg overtalte ham til at tage et smut omkring den lokale Panasonic forhandler og tage et kig på Pana'en. Og nu er han ikke i tvivl, det skal være plasma, og den skal hedde Panasonic.
|
Panasonic TH-37PX70
|
 |