|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Daniboy82 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 18-Maj-2007 kl. 11:30 |
Som emnet siger, kan min MCE ikke se mine video filer, og det gælder også de medfølgende eksempler der ligger sammen med MCE fra starten. Er der nogen som har nogen idé om hvad dette problem kan skyldes? Jeg har ligeledes et problem med at afspille DVD'er som er optaget ned på harddiske med my movies. Når jeg forsøger at afspille dem kommer der bare en grøn skærm? Jeg er total ny indefor medie center, så jeg håber meget der er nogen som kan hjælpe.. |
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Avi filerne kræver et codec, prøv med et divx/xvid codec, undgå desiderede codec packs som plastere MCE til med unødige filtrere og afspillere. Mht. din dvd filer (dvd film) skal du installere et mpeg 2 codec til denne også. Nogle bruger Nvidias pure dvd decoder eller Powerdvd For at se om MCE´en er kompatible med mpeg 2 decoderen kan du anvende dette tool for at se hvilke codecs der er installeret på system og om de er gangbare med MCE´en. Du kan også ændre det codec som skal være aktivt. V.H. Psudo Redigeret af Psudo - 18-Maj-2007 kl. 13:01 |
|
![]() |
|
Daniboy82 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tak for dit svar. Jeg mener nu at jeg har installeret divx/xvid codec, da jeg sagtens kan se alle film i min Media Player 11, men som sagt bare ikke i MC. Jeg havde allerede hentet det tool du omtaler, men forstod ikke helt hvilke codec der høre til hvad i det, men uanset hvad der er aktiveret b kan MC stadig ikke finde nogen filer i min tilføjede foldere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |