|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() Sendt: 18-Maj-2007 kl. 20:58 |
I elgiganten fra på mandag... er et Sharp...
Desuden et utroligt billigt 32 tommer toshiba også.. |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Er der kommet reklamer eller ved du noget vi ikke ved ? |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
Det er fra reklamen og Toshiba'en er den her til 4k Redigeret af tobiasl - 18-Maj-2007 kl. 23:22 |
|
![]() |
|
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
og den står til 7k på deres hjemmeside nu? godt nok billigt:O
er det så et godt tv? og kan det leveres til bornholm?
|
|
![]() |
|
sphinxdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Horsens,Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
hej
jeg havde købt toshibaen da de sidst havde det på tilbud, dengang til 4800, men jeg afleverede det tilbage. for mit vedkommende skulle det endda kun bruges som soveværelsesfjernsyn, men jeg synes simpelhen billedet er for ringe!! jeg synes dog billedet fra dvd var ok (til soveværelset) men almindelig tv fra analog er simpelhen for ringe... bare min mening! |
|
![]() |
|
Hapsdog ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Købte et 20" Sharp til 2k for et par måneder siden. Har ikke noget at klage på (og det er ellers en af mine stærke sider mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |