|
Sony NV-U71T |
Besvar |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NIKKO
Bruger Oprettet: 24-Oktober-2004 Status: Offline Point: 172 |
Emne: Sony NV-U71T Sendt: 18-Maj-2007 kl. 22:56 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jeg overvejer en GPS inden sommerferien. Jeg har kigget på forskellige modeller. Overvejede Garmin -- men kan ikke lide, at man ikke kan se et pile-ikon for sving-retning. Man skal i stedet kigge på kortet - som i kan være svært hurtigt at overskue i stærk trafik. Sidder man og snakker med en medpassager kan det være rart ikke at have talestyring tilsluttet - men i stedet benytte sig af visuel navigation. TomTom har jeg fravalgt udelukkende p.g.a den temmelig dårlige holder til vindspejl. Men denne Sony NV-U71T har den brugerflade, som jeg efterlyser, stort set: Er der nogle, der kender denne model. Skulle være ret brugervenlig og have præcis navigation med kortmateriale fra Navteq. Jeg har downloaded manualen og kan ikke helt se, om man kan anvende multiple ruteplaner eller om man kan indsætte via-punkter i sin ruteplan? Er der hjælp at hente herinde? Redigeret af NIKKO - 18-Maj-2007 kl. 23:15 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Websurfer11
Bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
Sendt: 24-Maj-2007 kl. 09:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Du kan godt sætte via-punkter ind i din ruteplan på Sony´s navigator.
.. men hvis jeg var dig ville jeg nu lige se en ekstra gang på en Garmin, for det er ikke spor svært at se pileretninger på en Garminskærm, som er meget klar.
Redigeret af Websurfer11 - 24-Maj-2007 kl. 09:35 |
Gelardi
Guld medlem Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
Sendt: 24-Maj-2007 kl. 09:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jeg er inkarneret Sony fan, men har læst flere steder at i forhold til prisen er dette en ret dårlig køb, plus at den arbejder langsom... |
Tubii
Bruger Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 71 |
Sendt: 24-Maj-2007 kl. 10:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jeg har en U71T Vil give ret i at den nogle gange er langsom til at tænde, samt nogle gange når man taster. Dog synes jeg den køre fint når ruten først er valgt, ud over at deres kort ikke er helt opdateret, men der må man jo kunne hente en update på nettet. |
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Sendt: 24-Maj-2007 kl. 11:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Har du overvejet en Mio ? F.eks denne nye: http://edbbiksen.dk/shop/mio-c520t-4-10505p.html http://www.mio-tech.be/en/gps-navigation-products.htm
|
NIKKO
Sendt: 24-Maj-2007 kl. 14:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Redigeret af NIKKO - 24-Maj-2007 kl. 14:40 |
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Sendt: 24-Maj-2007 kl. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hej NIKKO
Jeg ser du er inde i sagerne mht. Mio C520T. Den overvejer jeg kraftigt, og er ved at læse manualen, som jeg har downloadet fra deres hjemmeside. Men hvor hvor har du ovenstående viden fra? Jeg har ikke selv prøvet Mio'en, men ud fra manualen virker det som om du har ret i at alle de funktioner kan/må virke overvældende, og hæmme overblikket. |
/zemo/
|
NIKKO
Sendt: 24-Maj-2007 kl. 19:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informationerne har jeg udelukkende for den bunke af blade, danske som udenlandske med anmeldelser af Mio 520, som jeg har købt. Desuden har jeg været på diverse udenlandske forums / fora, hvor nogle allerede har kunne købe og afprøve 520´eren i et stykke tid. Jeg har IKKE selv afprøvet denne GPS - så det hele må tages med et vist forbehold, idet det udelukkende beror på andres erfaringer - men som jeg dog tror giver et nogenlunde godt billede af PGS´en. På samme måde er jeg ved at samle informationer om de øvrige modeller, der har min interesse. Jeg prøver at lave en så objektiv vurdering som muligt ved at medtage både en positiv liste samt en negativ liste. Redigeret af NIKKO - 24-Maj-2007 kl. 19:39 |
FrannerDK
Bruger Oprettet: 22-August-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 97 |
Sendt: 28-Maj-2007 kl. 01:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Blot for at få stillet min nysgerrighed - hvad er det for nogen blade du læser? Er det nogen GPS-specifikke blade? Så kunne jeg nemlig også lige selv danne mig et indtryk af de forskellige GPS-produkter, der er på markedet |
NIKKO
Sendt: 28-Maj-2007 kl. 13:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nu kan jeg se, at de fleste af mine notater omkirng Mio er overvejende fra brugerforums. (så der var jeg lige lidt for hurtigt. Man kan let blande tingene sammen, når man er er ved at sammenligne flere modeller) Det er mest de andre PGS´ser, hvor jeg hovedsageligt har brugt blade som baggrundsmateriale. Det er følgende blade, som jeg har købt og hentet stof omkring flere af de PGS´ser som jeg har i spil: ADAC Motorwelt |
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |