|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kkt21 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 18-Maj-2007 kl. 22:01 |
Jeg har fået fortalt af en butiksekspedient at der har været omtalt problemer med ps3 og samsungs lcd skærme med game mode herinde i forummet, men jeg kan ikke umiddelbart finde det. Er der nogen der kender noget til eventuelle problemer. Det er særligt de nye R8 og M8 serier jeg er interesseret i. |
|
![]() |
|
Tubii ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Tjaa jeg har da det slået til når jeg spiller ps3 på min m87, så ved ikke hvad problemet er, men har dog heller ikke lagt mærke til nogen super ændring når jeg skifter til gamemode. |
|
![]() |
|
kkt21 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
ok, det lyder jo godt. Kan du se nogen væsentlig forskel på 720p og 1080p. Det siges jo at man ikke kan men jeg er lidt i tvivl om der måske er forkel på om det er film eller ps3 spil.
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Game mode er vist heller ikke noget specielt som sådan. Efter sigende er det bare et "user setup" hvor diverse filtre og billedbehandling er slået fra. Men det er selvfølgelig smart nok, at man hurtigt kan skifte frem og tilbage imellem TV-mode (med diverse billednehandling aktivt) og Game-mode (med et mere skrabet setup). /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Angående 720P og 1080P læse evt. dette: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1153&zoneid=24
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |