|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
donkello ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 07-Februar-2006 kl. 19:27 |
hej herinde på forumet jeg er ny her og håber på at få lidt hjælp. jeg har lige installeret et hauppauge 150 mce edition med fjernbetjening og alt kører fint lige foruden min fjern betjening jeg har puttet ir modtager i usb og sat installlations cd i, så siger xp at der er fundet ny hardware men kan ikke finde software til den, skal den det ??? jeg kan se der er fin kontakt mellem fjern betjening og ir modtager men mit media center reagerer overhovedet ikke. håber der er nogen der har en ide om hvad det kan være, på forhånd tak |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Virker kun med MCE (og nogle få andre produkter)!! Har du "kun" XP så må du ned i butikken og skifte til en ikke MCE PVR, eller også må du installere MCE eller en anden app der fungerer med MCE fjernbetjeningen, f. eks. Beyond TV (som jeg ikke kan anbefale, men andre elsker den) |
|
![]() |
|
donkello ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
jeg har mce med dansk sprogpakke installeret og det kører fint bare ikke min fjernbetjening
![]() |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Blinker recieveren når du trykker på en knap? Har du denne i kontrolpanelet/system/Devicemanager: |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Har du installeret Roll Up 2? Mange funktioner i MCE 2005 virker først for os danskere, hvis man installerer Media Center Edition Roll Up pack 2, som beskrevet her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;9003 25&sd=rss&spid=7024 Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
![]() |
der er installeret roll up pack 2 og ja den blinker i reciveren... i device managern står der ehome infrared transreciver men er markeret gul med spørgsmål tegn jeg kan ikke finde nogen driver til den og mener også at det bare skulle være plug and play men er ikke sikker |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har lige fundet ud af at det er en ikke registreret mce udgave og at det måske er denne update jeg skal have fat i Update Rollup 2 for eHome Infrared Receiver for Windows XP Media Center Edition 2005 og den kan jeg ikke få fat i når microsoft ikke kan validere min mce øvøv men hvis der er nogen der har nogen ideer så er jeg åben for forslag og så må jeg købe en registreret version når jeg får råd |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis man ikke har den originale version, kan man lige så godt give op. Du får i dag ingen vigtige opdateringer fra Windows Update uden at du bliver valideret via deres Genuine SW program. Skynd dig ned til den nærmste Computer pusher og køb dig en Mus med en MCE til |
|
![]() |
|
![]() |
tak for hjælpen jeg vil lige sige at det virker optimalt men kun med musen,og mce bliver opdateret med autmatiske opdateringer uden problemer, men selvfølgelig ikke lige præcis med de opdateringer jeg skal bruge, så når jeg kommer til lidt penge vil jeg selvfølgelig købe den originale version. men hvis der er nogen der har en midlertidlig løsning imens så ville det være cool !!!
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() |
I følge de nye OEM regler, må butikken godt sælge uden køb af hardware. (de fleste oem produkter) Så MCE DK, kan bestilles ved SHG til 9xx noget kr. Ellers google, der findes en del metoder til at omgå den validation, men køb den da når de nu ikke er dyere. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har klaret den med en patch for LegitCheckControl.DLL men tak for hjælpen og de hurtige svar |
|
![]() |
|
mikkelfa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Nogen der ved, om dette TV-kort + fjernbetjening virker under Vista MCE?
Skal der noget specielt til, for at computeren kan starte op ved tryk på fjernbetjeningen? (er ret grøn på dette MCE-område :s) Mikkel |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |