|
|
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Forfatter | |
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() Sendt: 12-April-2007 kl. 23:07 |
Er der nogle overvejelser omkring et nyt fælleskøb af GPS, det seneste jeg husker vra MIO C710 /Kurt |
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() |
Slet ingen nye fælleskøb på MIO c710 eller andre der overvejes???
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
jeg ku godt bruge en gps inden ferien helst en garmin gerne en garmin nuvi 660 med fm transmitter eller en nuvi 670 Redigeret af jackyl - 19-Maj-2007 kl. 23:28 |
|
allan
|
|
![]() |
|
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
kan godt se det blir et lille fælleskøb hvis vi kun er 3 købere
![]() |
|
allan
|
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Nu er det, så vidt jeg ved, ikke så lang tid siden at der var GPS fælleskøb. Så det er nok lidt vel optimistisk at tro at at i kan samle voldsomt mange fælleskøbere Nå ja, nu gik det lige op for mig hvor lang tid denne tråd har kørt over - så det er nok en død sild /Nils |
|
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Tja, jeg har nu heller ikke nogen forventning til at vi kan få priserne ned denne gang. GPS er blevet en konkurrence vare indenfor IT forhandleren, og det plejer at betyde at al advance er skåret ned til et minimum. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() |
ja kunne ellers ha' været MEGET MEGET rart!!!
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Nogle af de "bedste" Navigatorer, er faktisk næsten altid på tilbud hos "Harald Nyborg". http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=10&Produkt=Naviga tion&where=&Submit2.x=20&Submit2.y=5 Og er I i tvivl om "Navigon's" evner, så kan I læse meget mere om det, her på deres "Bruger-side". http://www.navigon-user.com/portal.php Efterskrift. Kom i tanke om, at der er et fælleskøb under opsejling på den nye lækre "Navigon 7110"... Prisen er endnu ikke fastsat, men den skulle efter sigende blive god og fælleskøbet ser indtil videre ud til at blive skudt igang den "første" søndag i juni. Lidt om Navigon "7110" her. http://www.navigon-user.com/cebit2.php Redigeret af Pokerface - 20-Maj-2007 kl. 19:09 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Hvad er det lige I skal bruge en GPS til? - jeg forstår det simpelthen ikke - hvorfor er det lige, at de er så eftertragtede? Kan I ikke finde vejen hjem eller er i i tvivl om hvilken retning i skal på mortorvejen? Måske en lille provokation… - men jeg vil gerne prøve at forstå. |
|
De dumme er ikke for kloge.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Tja en GPS er nu rar at have. Jeg kører ofte en del i England, så det er rart at slippe for at skulle koncenterere sig om vejnavne m.m. Det er slemt nok med at de kører i den forkerte side samt gearet sidder forkert. En GPS er selvfølgeligt ikke særligt brugbar hvis man kun kører ned til bageren og tilbage. Så hvis du prøver at udvide dit kørselsmønster så vil du måske opdage at en GPS er et genialt stykke værktøj. Den er nu også god at have når ens stedsans er ringe. Redigeret af lahan - 20-Maj-2007 kl. 18:45 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Jeg hører til dem der godt kan finde rundt vha. skilte og et kraks kort til byerne. Men GPS er bare nemmere - og trafiksikkerheden er noget større når man kan holde fuld fokus på trafikken hele tiden. Og efterhånden som trafikinformationen kommer i gang (TMC) så kan man automatisk blive ledt udenom færdselsuheld, kødannelser mv. Dertil kommer muligheden for POI - Points of interests, hvis man er på tur. Men alt i alt en mere gnidningsfri tur, når GPS'en er med på sidelinien. Nå ja, og så slipper man jo for at skulle printe kort mv. Bare ind med adressen og afsted /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
ville gerne ku køre den over i autostereo derfor jeg er lidt lun på garmin kan ikk se der sku være mulighed for det med navigon |
|
allan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |