|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MSP79 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 21-Maj-2007 kl. 22:15 |
Hej Jeg er ny herinde, så håber jeg har postet det rigtige sted.. Søger egentlig lidt hjælp til hvor jeg skal købe mine ting, har besluttet mig for at handle på nettet men kan ikke helt finde ud af hvor, pga de mange delte oplevelser fra div folk.. Har tænkt mig at købe Samsung LE-40M86 og Samsung Home Cinema HT-TXQ120R + en PS3.. Hvad kan i anbefale af diverse HDMI kabler, vægbeslag og hvad der nu ellers er et must? Håber i kan hjælpe mig og på forhånd tak. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Bare lige for at kaste den klassiske bemærkning ud
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
MSP79 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg er ikke vildt meget inde i de forskellige ting men har da fulgt diverse lcd og plasma skærme i lang tid nu.. Kan egentlig ikke begrunde hvorfor men hælder bare mest til lcd.. Skal primært bruge det til alm tv, film og selvfølgelig PS3..
|
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Vil skyde på du hælder mest til LCD fordi det er hvad de siger i fjernsynet .. Det samme med Fona og Merlin. De anbefaler kun LCD. Men tag lige og kig på en Panasonic 42px70 inden du køber noget ;) Har den selv og er ovenud tilfred !
![]() |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg syntes inden du går videre med LCD at du tager og kigger på Plasma tv...både Panasonics de nye PX70 modeller (en ny 42" kan vist fåes til omkring 11k) og Pioneers (der skal du være obs på der er helt nye modeller på vej som sparker røv på papiret Redigeret af rhsin - 22-Maj-2007 kl. 08:38 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan er det med PS3 & Plasma? Kører Plasma Full HD og er det overhovedet nødvendigt når vi snakker max 40-42"...?
|
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Ikke specielt nødvendigt men du kan godt få plasma der kører FullHD. Dog er 720p rigeligt til ps3 da spillene bruger denne ;)
|
|
![]() |
|
![]() |
Mht PS3 må andre lige hjælpe da jeg ikke har tilsluttet spillemaskiner til mine plasma skærme Men som udgangspunkt vil du ikke kunne se forskel på opløsningen i normal siddeafstand, men prøv feks at kigge lidt her for nærmere oplysning om opløsningen, men jeg ville have langt større fokus på om skærmen kan vise realistiske farve pæn sort, og ellers flydende og jævn billedafvikling, fremfor om den kan vise 720p eller 1080p... du skal op i meget større skærme førend det har en mere synlig effekt man skal være obs på. Jeg vil ikke afvise at du måske vil kunne opleve en forskel i afviklingen af billedsignalet at du kan afspille det i sit "rå" format, men hvis det er noget du går op i er det måske mere vigtigt at du har en blueray afspiller (det har PS3 jo) og sikrer dig at den skærm du køber kan afspille 24fps som måske sikrer dig en større synlig forskel end det at den "kun" kan vise billedet i 720p. Men som sagt der er nye G8 Pioneer skærme på vej som altså både kan tilbyde dig 1080p og 24fps og de forventes i handel indenfor 1-2 mdr.. men det er altså skærme omkring 25k tror jeg for en 42", som skulle være ganske formidable ihvertfald på papiret.. så er det indenfor det prisklasse du vil ofre er det måske værd at vente og se dem... ellers syntes jeg som nævnt tidligere tag en kigger på hvad du kan få lige nu af både Panasonic og Pioneer, og sammenlign med de LCDtv du havde i tankerne, så har du ihvertfald noget du kan bruge til at pejle dig ind på hvad der tiltaler dig bedst. Redigeret af rhsin - 22-Maj-2007 kl. 10:45 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |