|
Ny forstærker |
Besvar |
Forfatter | |
Zeroacid
Ny bruger Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Emne: Ny forstærker Sendt: 23-Maj-2007 kl. 14:23 |
Hey venner og veninder
Jeg står i den dejlige situation at jeg er blevet tilbudt to dejlige Jamo diskoteks højttalere på ca. 200-350 watts stykket for billige penge det jeg så bare mangler er en forstærker, det er så her i kommer ind i billedet Har ingen forstand på sådan noget. Såe hvilken slags forstærker skal jeg købe? skal det være en stereo? eller er en sorrund forstærker bedre? og har i evt. en i vil forslå? kom glad med links |
|
Sandal
Guld medlem Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Sendt: 23-Maj-2007 kl. 14:52 |
Dette forum er nok ikke det rigtige at spørge om PA-udstyr (da dette intet har med hifi at gøre). Jeg vil foreslå, at du benytter forummet på følgende side:
http://www.djz.dk/ |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Sendt: 23-Maj-2007 kl. 15:56 |
Siden det er 2 højttalere du er blevet tilbudt, burde en stereo-forstærker vel være nok. NAD fx laver nogle ok forstærkere, du bør vel have en forstærker på 2 x 200 w min. til sådan nogle fætre, hvis det skal være billigt kan dba.dk vel være et sted at kigge. Evt kan du få bedre råd på www.hifi4all.dk
|
|
mvh Christian
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |