|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Nightowl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() Sendt: 24-Maj-2007 kl. 17:25 |
Hej Nu hvor ps3 er blevet opdateret til 1.8 og man kan streame billeder, video m.m. fra ens pc, er der så nogen der kan linke til en guide om hvordan man sætter sin pc op som media server? /Nightowl |
|
panasonic px80
Sanyo z4 projektor Sony str-dg820 PS3 PSP NAS: qnap ts-219 Logitech squeezebox duet |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8661 |
![]() |
Nu har jeg Mac, men Windows Media Player 10 og 11 kan vist gøre det.
|
|
![]() |
|
Magosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
1. Click on the arrow under the Library ( from Windows media Player)
2. Click More Options 3. Library 4. Configure Sharing 5. Check Share my Media 6. You should see under share my media an icon ( Unknow device) that's your PS3 7. Click on it and allow. then click ok. ![]() |
|
Sony 40" W-Series
Panasonic DMR-EH65 Onkyo TX-SR605 Qnap TS-201 Gallo Nucleus Micro PS3 Wii |
|
![]() |
|
Magosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Ellers prøv: http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?bo ard.id=ps3media&thread.id=44882 Der er ret mange tråde omkring den nye funktionalitet.
|
|
Sony 40" W-Series
Panasonic DMR-EH65 Onkyo TX-SR605 Qnap TS-201 Gallo Nucleus Micro PS3 Wii |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Hvilke typer video kan den afspille ved streaming fra PC ?
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Er der nogen som ved om den kan streame direkte fra en NAS uden at computeren er tændt? |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Ved du hvordan jeg gør det på min Mac? |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8661 |
![]() |
TwonkyMedia
eller EyeConnect EyeConnect virker umiddelbart bedst, men ingen af dem er supergode. Jeg håber at Null River, der bl.a. laver 360Connect til Xbox 360 og PSPWare til PSP også vil lave en PS3Connect og at den er noget værd. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg har ikke selv forsøgt endnu. Men hvis den kan køre med Twonkey som kører UPNP, så burde den også kunne med din NAS, hvis du kan sætte den til UPNP. Jeg skal lige have lavet nogle test færdig af den gamle kontra den nye firmware, så tester jeg om den kan køre med UPNP i den nye firmware. Men forvent der går mindst et par dage før jeg får det testet.
|
|
![]() |
|
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Jeg har desværre problemer med min ps3. Så snart jeg slår medieservertingen til på maskinen, ryger forbindelsen. Den når lige at finde og vise at den har fundet min PC og så farvel og tak... Det virker som en bug i fw 1.8?? ved at logge af og på et par gange kan jeg komme online. Derefter tager det op mod 5 min før PS3 finder PC! Ved I hvad det skyldes? P.s. Savner sgu dengang en spillekonsol kun var til spil.... Redigeret af Bechman - 25-Maj-2007 kl. 21:44 |
|
![]() |
|
kenneth4200 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
![]() |
Kræver det ikke et trådløst netvært, før man kan dette ? Eller sætter man bare lan til lan ?
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Det virker på både wireless og kablet netværk - eneste krav er at PS3'er og pc/nas disk etc. er på samme netværk.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |