|
Beosound 4 tilslutning til pc? |
Besvar |
Forfatter | |
ZorpeX
Junior bruger Oprettet: 30-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Emne: Beosound 4 tilslutning til pc? Sendt: 23-Maj-2007 kl. 22:27 |
Hej,
Jeg overvejer at investere i et Beosound 4 anlæg med 2 beolab 3 højttalere evt. også beolab 2 nu eller senere. Men jeg vil gerne at jeg kan tilslutte det til min computere og afspille lyd derigennem også, hvordan kan jeg gøre det? Mvh. Thommas EDIT: Har læst lidt om Beoport, og som jeg forstår skal jeg have fat i det for at sætte det sammen, men i det priskatalog jeg har kan jeg ikke finde nogen pris for det? Redigeret af ZorpeX - 23-Maj-2007 kl. 22:49 |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Sendt: 24-Maj-2007 kl. 08:30 |
Prisen er her på denne prisliste : http://www.bjmusik.dk/priser/pricelist.pdf : kr. 2.595,- Se om du kan finde en brugt |
|
ZorpeX
Junior bruger Oprettet: 30-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Sendt: 25-Maj-2007 kl. 22:36 |
Jeg siger tak Kim!
Er det muligt at sætte en anden subwoofer til end Beolab 2? I så fald, hvilken kan anbefales med god styrke til ikke alt for store penge |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |