|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
parasound ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
![]() Sendt: 25-Maj-2007 kl. 03:09 |
jeg har købt et atec 37" til 5100kr.-(billigt ikk) som skulle være med hdmi men da jeg fik skærme og fik pakket det ud så jeg at det kun havde dvi-d stik ikke noget hdmi min satbox fra sagem har hdmi og jeg har så købt et stk (dvi-d /hdmi) og sat dem sammen(atec 37" og min sagem) men få kun billede men ikke nogen lyd (ved godt at dvi-d kun er billede og hdmi både er billede og lyd) så er mit spørgsmål så hvordan kan jeg få både lyd og billede hvis jeg skal tilslutte 2 stk dimser (atec 37" og sagem)sammen kan jeg købe en adapter hvor der i den ene ende er et dvi stik og den anden ende hdmi stik eller hvordan klare jeg det. køre nu med component mellem dem men vil gerne havde med hdmi/dvi-d |
|
![]() |
|
MM1979 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hey |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der må være en indgang til lyd i forbindelse med DVI-D indgangen, ligesom der er til Component. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
parasound ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
![]() |
Hej Radiomanden(Niels) Den eneste lyd ind jeg har er sammen med component ellers har jeg kun lyd out på mit lcd skærm så som optisk out coax ud og audio ud Da jeg har en Sagem 80 (canaldigital) og set meget HD kanaler fra Canaldigital vil jeg jo gerne bruge min dvi-d/hdmi forbindelse mellem lcd skærme og min Sagem 80 men få kun billede som man jo kun få via dvi-d og på min sagem 80 har jeg også en coax ud på den så hvis det skal sluttes sammen min lcd skærm og sagem via coax er det ud begge 2 og det gå jo ikke vel eller har man et stik hvor man kan slutte 2 coax sammen så man få lyd igennem hvis begge stik er ud/out
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du kan naturligvis ikke bruge en udgang, er der ingen andre muligheder, so må du bruge Component, eller køre lyden over en Reciver når du anvender DVI. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg køre component nu da jeg ikke har andre muligheder men igen hvor godt er component i forhold til hdmi dvi-d kan component også køre 1920x1080i og hvis muligt 1920x1080p er det muligt med component eller kan man ikke købe en switch eller box eller omskifter så man kan forbinde dvi-d og hdmi også med lyd man kan jo få mange ting idag
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen Jeg har været inden på nettet og se mig lidt omkring og fundet denne omskifter er der nogen som ved om den virker( Techlink tl-av50) til at sætte 2 stk coaxial out sammmen så man få lyd igennem |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |