recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-P1000 & Pirates filmene
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung BD-P1000 & Pirates filmene

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Cutler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-April-2007
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-P1000 & Pirates filmene
    Sendt: 29-Maj-2007 kl. 12:38

Så er der desværre problemer med min nye Samsung BD-P1000 igen

Jeg har lige modtaget de nye Pirates of the Caribbean film, men de vil ikke afspille, jeg kan ikke engang komme ind i menuen. Så vidt jeg kan forstå har det noget med Java at gøre og kan løses med den nye 1.1 firmware. Problemet er bare at den ikke er kommet i DK endnu.

Er der nogle der ved om man kan bruge den firmware fra US eller om jeg bare må væbne mig med tålmodighed?

Evt. andre løsninger?

Redigeret af Cutler - 29-Maj-2007 kl. 12:39
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 12:49

Hej Cutler - egentlig glad for dit indlæg, for jeg går faktisk og fundere på at købe en BD-P1000. Jeg har netop ringet til Samsung og forelagt dit problem dér, herunder om en firmware update i DK. Det var en meget venlig norsk dame, og hun lovede at sende mig en e-mail med svar. Og lige så snart jeg har svaret, så oplyser jeg svaret her på tråden.

Er du ellers tilfreds med din Samsung?

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Cutler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 13:30

Hej Hother

Jeg har også selv haft fat i Samsung, bliver spændende at se om der sker noget.

I det store hele er jeg tilfreds med afspilleren, specielt til prisen. Den koster jo efterhånden ikke mere end en rimelig DVD-afspiller. Jeg har dog haft et par problemer med den. For det første virker lyden ikke over HDMI. Det kan dog også være mit Pioneer tv, så her tør jeg ikke give Samsung'en hele skylden. Et andet problem jeg har oplevet  at den ved afspilning af alm. DVD til tider hakker og har svært ved at læse skiven.

Mht. Blu-ray afspilning har jeg ikke haft andre problemer end med Pirates filmene.

Alt i alt synes jeg det er en god afspiller, men det kommer selvfølgelig an på hvad man forventer. Hvis du køber den og satser på at du skal have den de næste mange år ville jeg nok vente på næste generation. Men hvis du køber den for at se hvad Blu-ray formatet er, kan jeg sagtens anbefale den.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 13:38
Hej Cutler - tak for dit uddybende svar. Jamen jeg går i tænkeboks. Panasonics nye Blu Ray er jo interessant, men koster vel mindst det dobbelte. I bund og grund er jeg jo kun intresseret i at se filmene i en god kvalitet (Blu Ray). Afspilning af SD DVD kan både min Toshiba HD E1 og Panasonic DMR EH 57 klare på fin vis
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 14:47

Du kan søge på Samsung UK, der fandt jeg en update til en kunde, efter denne update virkede det uden problemmer og det gav også lidt ekstra i lyd kvaliteten. Ved desværre ikke hvor henne mere  

Redigeret af Mr. Anderson - 29-Maj-2007 kl. 14:48
Til top
Mr.Lunden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2005
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 15:43

Hej Culter

Jeg har også en Samsung BD-P1000 og har købt mig de to Pirates of the caribbean film, men jeg har ingen problemer med at se dem, de tag godt nok lang tid om at loade, men ellers ingen problemer. Filmene er købt ved Axelmusic.com.

Den eneste firmware jeg har lagt på maskinen er den fra Samsungs danske hjemmeside. Firmwaren 1.0 (2007-02-12)

Ved lyden over HDMI er der hele ikke lyd ved alminelig 5.1 Dolby Digital lyd på min, men så bruge jeg PCM 5.1 i sted,( hvis den er på skiven) så er der lyd i gennem. Mit tv er en LG 42PX5R.

Ved dvd afspilning har jeg kun prøvet en film, men ingen problemer.

Redigeret af Mr.Lunden - 29-Maj-2007 kl. 17:40
Til top
Cutler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 16:30

Så virker det!

Jeg fandt ud af at firmwaren på min maskine var en ældre version. Havde regnet med at det var en nyere version da maskinen er helt ny.

En opdatering til 1.0 hjalp på problemet.

Tak for hjælpen

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 16:43
Hva.....øh, rigtigt fint Cutler, men hvordan får I den opdateret? Min HD DVD er jo på nettet. Brænder i en DVD downloaded fra nettet eller hyr?
Til top
Cutler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 16:52
Jeg hentede bare firmwaren på nettet, brændte den på en alm. cd-r og satte den i afspilleren. Så kørte det helt af sig selv.
Til top
Mr.Lunden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2005
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af Cutler Cutler skrev:

Så virker det!

Jeg fandt ud af at firmwaren på min maskine var en ældre version. Havde regnet med at det var en nyere version da maskinen er helt ny.

Tak for hjælpen

Det var så lidt  

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 17:37
Hej Cutler - tak for oplysningen.
Til top
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af Cutler Cutler skrev:

Så virker det!

Tak for hjælpen

hvordan fandt du ud af hvilken software du har i maskinen??? jeg sidder nu med pirat filmen og den vil ikke tage den på BD P 1000, hvis nu det er gamle software hvordan og hvor finder jeg den

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu