|
PS3 Skjold/Cover ? |
Besvar |
Forfatter | |
Kallehansen
Ny bruger Oprettet: 30-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Emne: PS3 Skjold/Cover ? Sendt: 30-Maj-2007 kl. 15:56 |
Hej er ny her så har ikke helt styr på om emnet har været oppe før! har også forsøgt at søge i forummet,. uden held Jeg er den lykkelige ejer af en playstation 3, men jeg har et problem med skoldet eller faceplate som det så fint hedder på engelsk. Jeg har været så dum at transportere ps3'eren i en pose som så ikke var helt ren da jeg fik den. Det har medført en masse ridser desværre ! Nu er mit spørgsmål så om der er nogen der kender en side hvor man kan købe et helt nyt cover til maskinen ? gerne i lidt bedre kvalitet en den originale ( findes det overhovedet ? har søgt på google men finder ikke rigtige noget ) Jeg har set man kan få sådan noget vinyl til den men det har ikke rigtig nogen interesse ! Håber der er nogen derude der kan hjælpe Mvh Christian |
|
Christian Hansen
|
|
nitrotg
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Sendt: 30-Maj-2007 kl. 16:22 |
næsten sikker på du kan få fat i et på www.ebay.com eller www.ebay.co.uk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |