|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mummifar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Status: Offline Point: 152 |
![]() Sendt: 31-Maj-2007 kl. 15:04 |
Ja, jeg har endeligt besluttet mig for at købe det Panasonic TV der tidligere blev anbefalet, og jeg regner med at bestille det senere i dag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dog har jeg et sidste spørgsmål: Jeg er lidt i tvivl om det skal være PX70 eller PV70 (med eller uden digital tuner). I øjeblikket har min programpakke ikke DR1, DR2 og TV2 som digitale programmer, og har lige pt. ingen planer om at skifte. Desuden er PX70 med DVB-T tuner og der har tidligere her på recordere.dk været debat om at man i Danmark i fremtiden ville bruge DVB-C tunere, da det fungerede bedre. Dette gør jo DVB-T som sidder i PX70'eren ubrulig, ikke? Man kan ikke se DVB-C signaler på en DVB-T tuner, vel? Hvis jeg skulle vælge at købe TV'et uden digital tuner, når man så senere hen vil have digitalt TV, hvordan foregår det så? Takker for hjælpen ![]() Redigeret af mummifar - 31-Maj-2007 kl. 15:04 |
|
![]() |
|
moose ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Som jeg har forstået det, er T- og C-tunere til to forskellige ting. C er til kabel-TV og T er til luftbårne signaler (tages ned med almindelig antenne på taget). Så hvis du har kabel-TV kan du ikke benytte en digitaltuner DVB-T. |
|
![]() |
|
mummifar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Jeg har kabel TV, så jeg skal nok ikke gå efter Pana PX70 med DVB-T. Nogen der ved om den fås med DVB-C?
Hvis jeg køber den uden digital tuner, hvordan foregår det så, når jeg engang senere hen vil have digitalt TV? |
|
![]() |
|
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
dvb,t er til luft stueantnne og dvb-c er til kabel-nettet og dvb-s er til parabol. ville det ikke være en god ide at lave lidt informationer om det på jeres hjemmeside? |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
Så skal du have en dvb-c box..... |
|
miri
|
|
![]() |
|
jensen1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
kunne være sjovt at høre om der overhovedt er nogen tv pt. ud over loewe der har DVB-C ????
|
|
![]() |
|
it johnni ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 900 |
![]() |
du skal have en hd selector eller en sagem60 hvis du vil have digitalt-tv fra tdc |
|
![]() |
|
![]() |
jeg menner at sony laver et også |
|
![]() |
|
jensen1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
jeg ved at sony kommer med nogle nye modeller i juli/aug med dvb-c, men har ikke hørt at det er/kommer i plasma tv...
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg har også dette tv i kikkerten , men overvejer stærkt den model uden dvb-t da jeg har en selector i forvejen.da jeg har tdc kabel tv er der vel ingen grund til at købe den anden model (med dvb-t) udover brugtværdien til den tid.
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
Er behandlet under: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24260& KW=miri |
|
miri
|
|
![]() |
|
![]() |
Altså jeg har kabel TV - og som moose skriver skal man bruge DVB-C til kabel TV, hvor PANA PX70 har DVB-T.
Nogen der kan sige mig nogen grunde til hvorfor jeg skulle købe den Pana med DVB-T tuner, nu når jeg har kabel TV? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |