|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
MikkelU ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 31-Maj-2007 kl. 00:16 |
|
Overskriften siger lidt sig selv. Toshiba 37X3030 vs. Philips 32PF9731d Nedenstående er links til tests på ovenstående tv's: http://reviews.cnet.co.uk/televisions/0,39030218,49289377,00 .htm http://www.hdtvorg.co.uk/reviews/lcd/toshiba_37x3030d.htm http://reviews.cnet.co.uk/televisions/0,39030220,49287183,00 .htm http://www.hdtvorg.co.uk/reviews/lcd/philips32pf9731d.htm Hvilket LCD mener du/i er det bedste køb, og hvorfor? På forhånd tak.
|
||
/MikkelU
|
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Toshibaen er god til prisen men Philipsen må vel betegnes som det bedste
32" LCD på markedet, jeg har den selv og er yderst tilfreds. |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! enig med Bendix....Philipsen er nok det bedste lcd tv p.t-men KUN når vi taler 32" modellen. Ved ikke hvad Tosh. koster,men sys at Philipsen er rimelig pebret. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
DonTlaloc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
Ifølge hdtvorg.co.uk er det faktisk Panasonic TX-32LXD700 der er det bedste LCD TV på markedet p.t. - Toshibaen ligger på en niendeplads, mens Philips'en er gledet ud af Top 10.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Ok men prøv lige at læse konklusionen !! Men det får nogle hug pga prisen.... Husk også på at de nye modeller er på vej. Conclusion (9731) If you set up the picture of the Philips 32PF9731D well (and that means not relying on the frequently over-the-top preset picture modes) by using a little common sense, then the 32PF9731D is possibly the finest all round LCD on the market. |
||
![]() |
||
DonTlaloc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
Husk også at læse datoen for selve artiklen - da den blev skrevet kan Philips'en meget vel have været det bedste LCD TV på markedet, det mener de så ikke længere det er (ifølge deres Top 10 på forsiden) og det er jo nok fordi der er kommet en del nye modeller i mellemtiden. |
||
![]() |
||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
Jeg mener bestemt heller ikke man stadig kan sige, at Philips 9731D stadig er det bedste på markedet. Der er kommet mange nye bedre skærme.
|
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! "Mange nye bedre skærme"...det var en ordentlig mundfuld!! Kan du nævne nogle stykker?(bemærk..vi taler KUN 32") lrev Redigeret af lrev på jobbet - 31-Maj-2007 kl. 09:48 |
||
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Vil nu også mene at der findes bedre alternativer end 9731 i dag. En 32pfl7332 er f.x. billigere og kan vist det samme som 9731. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej lahan. Mener du "skærme med bedre billedkvalitet"-eller bedre "køb"? For der jo en verden til forskel....-prisen er jeg med på er høj på den(for høj)-men det skrev jeg også til at starte med. Men tror nu ikke at JEG har set et 32" som var BEDRE!!(men tæt på) lrev |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg mener nok bedre køb, da jeg vil tro (har ikke set de nye) at de nye mid-end har samme kvalitet som den gamle top-model. Sådan var det jo også for et år siden.
Redigeret af lahan - 31-Maj-2007 kl. 10:03 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej! M.h.t 7332-så får den jo en noget ringere test i Dingz end 9731.....blandt andet siger de at den har et meget "dunkelt" billede!! HVIS....den har lige så godt billede som 9731-så køber jeg da den,da den kan købes noget under 7k Men det tvivler jeg godt nok også på at den er(nogen som har set 7332 "live"?) lrev |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |