Ja, jeg synes også at denne hjemmeside og ikke mindst forummet er det mest velstrukturerede og overskuelige jeg har set. Jeg har af og til været inde omkring andre fora - og været lige så hurtigt ude igen, fordi det var umuligt eller meget svært at finde hoved og hale i det aktuelle forum.
Dette forums store fordel er, at man koncentrerer sig om ét emne samt nogle få perifere emner, der har tilknytning til hovedemnet. Dette gør det muligt for administratorerne og brugerne at bevare et vist overblik.
Det eneste link hvor der ikke er noget på er "hardware". Før var der en oversigt over aktuelle og kommende modeller. Men da administratorerne ikke havde tid til at opdatere den er den blevet slettet. Forståeligt nok.
Jeg ved ikke om der er nogle links hvor der ikke er noget på - hvad er det for nogle links?
Jeg synes ikke det gør noget, at der er nogle links, der åbner i et nyt vindue.
Alt ialt har jeg kun været tilfreds med at være bruger af denne hjemmeside - jeg synes stort set ikke at der mangler noget - eller er nogen problemer. Og der er desuden den fordel ved denne hjemmeside, at det er ret tydeligt at vi får forhandlere og producenter i tale.