recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slasket
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSlasket

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pestu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Emne: Slasket
    Sendt: 14-December-2004 kl. 00:04
Selve hjemmesiden recordere.dk virker rodet. Der er links hvor der intet er på og andre sider hvor opdatering mangler - og så åbner flere af siderne i et nyt vindue...hvad skal fordelen være ved det?
Til top
Stone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2004
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2004 kl. 11:52
Helt uenig.

Jeg har brugt siden i over 1 år, uden at have været utilfreds.

Mvh. Steen
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2004 kl. 13:02

Forstår nu heller ikke kritikken.

Har selv kommer her på siten en del tid, og syntes at den fungere okay.

Men det er da rart at du kan komme med en sviner til en side som er baseret på nogle folks ulønnede arbejde, som trods alt er til for at du kan finde information.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7885
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2004 kl. 13:13

Ja, jeg synes også at denne hjemmeside og ikke mindst forummet er det mest velstrukturerede og overskuelige jeg har set. Jeg har af og til været inde omkring andre fora - og været lige så hurtigt ude igen, fordi det var umuligt eller meget svært at finde hoved og hale i det aktuelle forum.

Dette forums store fordel er, at man koncentrerer sig om ét emne samt nogle få perifere emner, der har tilknytning til hovedemnet. Dette gør det muligt for administratorerne og brugerne at bevare et vist overblik.

Det eneste link hvor der ikke er noget på er "hardware". Før var der en oversigt over aktuelle og kommende modeller. Men da administratorerne ikke havde tid til at opdatere den er den blevet slettet. Forståeligt nok.

Jeg ved ikke om der er nogle links hvor der ikke er noget på - hvad er det for nogle links?

Jeg synes ikke det gør noget, at der er nogle links, der åbner i et nyt vindue.

Alt ialt har jeg kun været tilfreds med at være bruger af denne hjemmeside - jeg synes stort set ikke at der mangler noget - eller er nogen problemer. Og der er desuden den fordel ved denne hjemmeside, at det er ret tydeligt at vi får forhandlere og producenter i tale.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Oktober-2004
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2004 kl. 13:41

Jeg har også brugt dette site i flere år og er generelt tilfreds. Men det ville nu være rart med en lidt bedre oversigt. F.eks. en tydelig introduktion på forsiden, så nye besøgende hurtigt kan danne sig et overblik over hvilken type af information der er på sitet og hvor man kan finde den. Eftersom den mest iøjenfaldende information på forsiden er forum indlæg tyder folks adfærd på at de straks hopper derind og stiller spørgsmål uden først lige at have checket de fine anmeldelser eller konsulteret manualerne.

Som IE bruger kan jeg kun være tilfreds med at links ofte åbner i et nyt vindue. Jeg synes det generelt sker meget velvalgt. Hvis det samme sker for folk der bruger tabbed browsere, ville jeg selvfølgelig også finde det generende, da man jo der hellere vil have en ny tab.

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2004 kl. 23:04
Oprindeligt skrevet af johnlindgreen johnlindgreen skrev:

Hvis det samme sker for folk der bruger tabbed browsere, ville jeg selvfølgelig også finde det generende, da man jo der hellere vil have en ny tab.

Jeg bruger Firefox og der bliver faktisk åbnet et nyt vindue, hvis jeg bare klikker på et link. Men jeg har forlængst vænnet mig til at højreklikke og vælge Open link in a new tab. Fra hovedsiden (det være sig recorder.dk andre fora, aviser osv) åbner jeg (i tabs) i et hug alle de sider jeg vil læse og så kan jeg starte fra en ende af og slipper for at klikke tilbage. Jeg tror det er et spørgsmål om smag og behag. Personligt hader jeg at have 10 browservinduer åbent samtidigt.  
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu