recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC LT-32DA8ZU / SONY KDL-32V2500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC LT-32DA8ZU / SONY KDL-32V2500

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Karin på job Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Emne: JVC LT-32DA8ZU / SONY KDL-32V2500
    Sendt: 30-Maj-2007 kl. 11:51

Hej

JVC LT-32DA8ZU / SONY KDL-32V2500

Jeg skal bruge et 32" LCD fjernsyn med DVB-T tuner. Hvilket af de 2 nævnte ville i vælge og hvorfor?

Mvh. Karin

Redigeret af Karin på job - 30-Maj-2007 kl. 12:27
Tilfreds ejer af:
Pioneer PDP-436XDE - Pioneer DVR-920H - Pioneer DVR-530H - Pioneer DVR-545HX - Marantz SR5400
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2007 kl. 12:17

Hej.

Bare lige her og nu, der tør jeg ikke sige hvilket der er det bedste.

Jeg kender ingen af dem, men jeg kender til et andet af JVC's modeller, da jeg selv indtil fornylig havde et JVC.

Og det var jeg SUPER tilfreds med, synes virkelig det var et godt fjernsyn... Så skulle jeg igen og købe nyt LCD, ville jeg helt sikkert se på JVC's modeller først, og derefter de andre, hvis ikke JVC kunne levere det jeg søgte.

Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2007 kl. 12:19

Hej!

Af disse 2 modeller,tror jeg at Sony er den bedste.....men den er også lidt dyrere...laveste pris p.t er vist 7495,00 hos WUPTI.

LREV

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
kamolgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Juni-2007
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 15:24

Hej "Karin på job"

Jeg står rent faktisk og skal vælge imellem de to samme tv-modeller som dig.

Har du valgt endnu og i så fald hvad har du valgt??

/Kasper

Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 19:06

HVorfor ikke kikke på Samsung LE32R86?

Først, var jeg også på udkik JVC, efter råd herinde blev jeg rådet til at kikke JVC 32R71, men min kone kunne ikke lide designet, på hverken den ene eller den anden type JVC. - så det blev det. ikke

Så kikkede jeg på Philips 32PFL7362 og Sony 32V2500 nede i vores lokale Fona, hvor de har rigtig mange mærker stillet op ved siden af hinanden.

Og hvor de køre den samme Philips Demo dvd på den ene halv del af skærmene og analog signal på den anden halv del. Og der blev jeg overrasket, Samsung LE32R86 var klart den bedste af alle, Sony 32V2500 var efter min mening, blandt de dårligste, når vi snakker skarphed. Samsung'en var klart bedst, når vi snakker skarphed og den bedste til vise hurtige bevægelser, f.eks. når kameraet i optagelsen går fra den ene side til den anden. Så kørte Samsung'en helt rent, mod Philips som hakkede i billedet. JVC 32EU80 og Sony var sådan midt imellem, uden at gøre det store væsen af sig. 

Men igen og igen, gik jeg tilbage til Samsung'en, den var efter min mening Klart den bedste.

Underligt nok, er folk her på forumet ikke så ville med Samsung, men med den nye serie, så er det efter min mening, klart nogle af de bedste LCD tv i øjeblikket i prisklassen op 10.000

Jeg Kan ikke sige andet, gå ned i din lokale tv butik og se med dine øjne, hvilken model du kan lide, som sagt jeg bliv overrasket, efter at ha kikket selv.

Mvh

Kenneth

Til top
Karin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Hørsholm
Point: 448
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2007 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af kamolgaard kamolgaard skrev:

Hej "Karin på job"

Jeg står rent faktisk og skal vælge imellem de to samme tv-modeller som dig.

Har du valgt endnu og i så fald hvad har du valgt??

/Kasper

Hej

Jeg endte med at vælge Sony'en.

Den er kun lige sat til, men foreløbig ser det godt nok ud

En masse udstyr :-)
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Point: 578
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2007 kl. 17:26

Hej Karin

Jeg har et problem med en skærm lig din. Det kan måske være, at du kan hjælpe mig. Det håber jeg. Jeg har oprettet en tråd her på sitet, som hedder følgende: Ang. problem med indkøbt Sony KDL-32V2500 som findes på nedenstående url.:http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24611 &PN=1

På forhånd tak for en evt. besvarelse.

Med venlig hilsen

Peter R. N.

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2007 kl. 20:03

Man får meget for pengene i JVC LT-32DA8, 2 x HDMI ver. 1.3a CEC, 1000 siders tekst-TV, digital og analog tuner, med CA modul og optisk udgang, AUO panel og JVC's Dynapix billedteknologi. Ultra slim kabinet.

Vi har valgt at vores skærme skal være vores egen produktion i Skotland, hvilket er lig med meget høj kvalitet, og derfor er vores skærme også godkendt efter de strenge engelske kvalitets krav BEAB.

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu