Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bikerman
Ny bruger
Oprettet: 16-Maj-2007
Status: Offline
Point: 5
|
Emne: Støj fra min nye TH-42PX70E :-( Sendt: 02-Juni-2007 kl. 18:13 |
Modtog min nye 42" Panasonic i torsdags. Var selvfølgelig rigtig glad for det og den blev hurtig pakket ud og sat til. Glæden var dog kort idet det viser sig at der kommer unormalt meget støj fra TV´et når det er tændt. Det er en høj hvæsen som er der konstant og det er ligesom om det følger lidt billedet. Der skal skrues meget op for at man ikke lægger mærke til støjen. Jeg ringede i går til MM-Vision. De vil gerne bytte TV´et men de vil ikke betale fragten for at få sendt det defekte over til dem. Må de godt nægte dette?? Da jeg bor i Struer vil det blive temmelig dyrt hvis jeg selv skal betale dette. De tilbød derimod at fejlmelde det til Powermillservice som er deres reperatør på dette produkt. De kan afhente TV´et på min bopæl og levere det tilbage igen. TV´et er derfor blevet fejlmeldt nu og jeg har fået fejlmeldingen på mail CC. Ham jeg snakkede ved MM-Vision sagde de har haft 5 TV ud af de ca. 300 Panasonic der har været fejl på. Var der ikke én herinde i forumet der også havde haft et Panasonic vedkommende syntes der støjede? Hvordan gik det med dette? Det er rigtig irriterende at det nye TV man har glædet sig til at få viser sig at være defekt. Øv øv og dobbel øv...hvor lang tid skal der nu før man har en ny fejlfri fladskærm :-((
|
 |
MadManMingo
Super bruger
Oprettet: 26-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 253
|
Sendt: 02-Juni-2007 kl. 18:45 |
Føler med dig .
Men alt godt kommer til den som venter. Og når du først får sat din fejlfri skærm til, så går der ikke 5min før dette er glemt! Ej, måske ikke. Men min pointe er, at du desværre har været uheldig. Det er bestemt ikke selve modellen der er noget galt med.
|
 |
lrev
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
|
Sendt: 02-Juni-2007 kl. 18:52 |
Hej!Surt at der er så langt for dig......tror at jeg ville insistere på at få et nyt....har også hørt meget "grimt" om Powermill"....laaaange rep.tider,og tv som ikke er iorden når de endelig kommer retur!
Håber det løser sig for dig.
Har du ikke mulighed for selv at køre det retur?(men det er måske lige så dyrt ? )
lrev
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
 |
Bikerman
Ny bruger
|
Sendt: 02-Juni-2007 kl. 19:19 |
lrev skrev:
Hej!Surt at der er så langt for dig......tror at jeg ville insistere på at få et nyt....har også hørt meget "grimt" om Powermill"....laaaange rep.tider,og tv som ikke er iorden når de endelig kommer retur!
Håber det løser sig for dig.
Har du ikke mulighed for selv at køre det retur?(men det er måske lige så dyrt ? )
|
Hej Irev
Hmm...bliver da rigtig nervøs af at høre at Powermill har så dårlig service
Jeg begynder da at overveje meget kraftigt selv at køre det retur og få det byttet. Så kan man vel også forlange at få tjekket det nye TV inden man kører hjem med det. Men en dagsbillet over broen + brændstof, det løber vel op i 7-800 kr - for ikke at tale om den tid der kommer til at gå med det.
|
 |
Langemor84
Guld medlem
Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
|
Sendt: 02-Juni-2007 kl. 19:28 |
Jeg ville klart få det byttet. Et repareret tv vil altid være et repareret tv.... Jeg ville foretrække et, der var 100% i orden fra starten af. Ellers er du jo temmeligt afhængig af, at de folk hos Powermill, der reparerer det gør det ordentligt...
|
 |
Kane
Bruger
Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 177
|
Sendt: 03-Juni-2007 kl. 23:40 |
Jeg havde samme problem, og har sendt det til service hos Powermill. Der er nu gået 20 dage siden, og de kan stadig ikke sige hvornår det er klar.
Jeg giver dem et par dage til, så vil jeg enten have tv'et tilbage så det virker perfekt, eller have et nyt tv.
Det er helt uacceptabelt, og man kan jo sige at tv'et i gennemsnit nok er faldet over 1.000kr i den periode, så det mindste man kan forlange er at det snart må være 100% i orden.
|
 |
Bikerman
Ny bruger
|
Sendt: 09-Juni-2007 kl. 15:57 |
Hej alle
Til de der har fulgt med i denne tråd vil jeg da lige fortælle hvordan det gik med det defekte TV. Efter at have gået og surmulet lidt en hel weekend over at min helt nye fladskærm allerede skulle til reperation og samtidig have læst de dårlige anmeldelser af Powermill, besluttede jeg mig for at ringe til MM-Vision i mandags for at lave en aftale om en ombytning istedet. Dette gik de med til så allerede om tirsdagen, grundlovsdag, hvor jeg og en kammerat som mange andre havde fri og hvor de havde åbent på værkstedet, fik jeg arrangeret at låne et køretøj som vi kunne transportere den store kasse i så den kunne stå oprejst (utroligt så meget plads der er i en RAW4! ). Om mandagen fik jeg i telefonen argumenteret for at jeg som minimum burde få refunderet fragtpengene, når jeg nu alligevel selv kunne have kørt derover for at hente TV´et til at starte med. Dette gik de også med til så det har da i det mindste dækket udgiften til broen. Vi satte lige strøm på det nye TV over i butikken for at være sikker på der ikke kom støj fra denne også. Det syntes de ikke der var nødvendig til at starte da "de ikke plejer at fejle noget" men som jeg sagde til dem så har jeg jo altså kun oplevet et der var defekt og det ville da være rimelig surt at være kørt 650 km hvis man kom hjem og opdagede at det nye TV også fejlede noget. Men heldigvis var det nye ok som forventet. Dog stadig en svag summen som jeg ved der bare er der men slet ikke så meget og den samme summen som på det defekte.
Så projekt "defekt fladskærm" har altså alligevel fået en lykkelig udgang selvom det så sort ud en overgang. Jeg vil faktisk endda rose MM-Vision for den gode service selvom jeg selvfølgelig helst have set at jeg havde fået dækket alle udgifterne ifm. ombytningen.
Go´ fornøjelse og tillykke til dem der også har fået en ny fladskærm og til alle og enhver vil jeg da bare sige rigtig go´ sommer! 
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 09-Juni-2007 kl. 16:09 |
Hej Bikerman - dejligt at det stort set gik fint for dig med din "flade". Bare surt at der skal være fejl på nye kvalitetsprodukter. Normalt kommer der ikke en lyd fra Pana´en.
Du ønskes selv en rigtig skøn sommer
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Kane
Bruger
Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 177
|
Sendt: 09-Juni-2007 kl. 18:52 |
Det er sgu god service af MMvision. Jeg får mit TV tilbage mandag, så håber jeg også bare det virker perfekt. og ja god sommer.
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 09-Juni-2007 kl. 21:39 |
Kane skrev:
Det er sgu god service af MMvision.
Jeg får mit TV tilbage mandag, så håber jeg også bare det virker perfekt.
og ja god sommer.
|
Gu er det da ej god service. Manden har kørt 650 km + bropenge = 1000 kr og en dagsrejse. MMvision burde have tilbudt at sende et nyt i stedet for, når de sender et defekt ud til kunden. Jeg synes egentlig det er pisseringe....
|
mvh Christian
|
 |
mwliverbird
Junior bruger
Oprettet: 12-April-2006
Point: 36
|
Sendt: 10-Juni-2007 kl. 14:05 |
hej
efter at have læst lidt her ang. summen/brummen bliver jeg lidt i tvivl en af mine kammerater så mit nye pana 42 px70 igår og da han hørte at det har en svag brummen/summen, sagde han jeg skulle bytte det da han mener det skal være lydløst.. så mit spørgsmål er.. skal det brumme/summe lidt??? jeg kan kun høre det hvis jeg stikker hovedet bag skærmen eller når lyden er skruet helt ned og der er helt stille i rummet kan jeg fra sofaen (2½ m væk) også hører en svag summen. ellers er jeg super tilfreds med skærmen super billedet.
Redigeret af mwliverbird - 10-Juni-2007 kl. 14:06
|
panasonic 42px70. sony recorder rdr hz 720. selector sagem 60
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 10-Juni-2007 kl. 14:42 |
Hej mwliverbird- mit Pana siger ikke en lyd, undtagen de sædvanlige relæ-klik, når det tændes og slukkes
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |