|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() Sendt: 19-Maj-2007 kl. 06:14 |
Nu nærmer tiden sig jo hvor Matrix collection ryger på gaden på HD-DVD, mener det er d. 24/6 warner siger for europa... Så ville jeg bare lige høre om nogen kender et sted hvor den kan forudbestilles, eller hvor i ved den kommer på lager hurtigt efter den er udkommet, med danske undertekster. Jeg har selv prøvet cdon.com, blockbuster & elgiganten. Ingen af stederne kunne de give mig et svar på hvornår de havde den. For jeg blir bare nød til a eje den så snart den er ude :D EDIT: Så lige at den er blevet anmeld på High-Def Digest, link... Redigeret af hyldig87 - 19-Maj-2007 kl. 06:34 |
|
![]() |
|
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 155 |
![]() |
![]() |
|
kenneth4200 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
![]() |
Noo! Kommer Matrix ikke ud på Blu-ray ? Lidt nedtur at en del fede film udkommer på HD DVD, og ikke blu-ray.. Men det ender da med, at man skal ud og have en HD DVD afspiller også! |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Kommer selvfølgelig også på blu-ray, bare lidt senere på sommeren. Pirates of the carribien serien kommer kun til Blu-ray da Disney som bekendt ikke støtter HD-dvd :d, og den skulle bære i så flot kvalitet at den bliver omtalt som reference niveau. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Går selv og venter på en pakke fra axelmusic.com med Matrix Ultimate HD-DVD (US). Skulle gerne være her imorgen. Bliver flået op når jeg ser den og på med skidtet, gode anmendelser efter High-Def digest. Pirates er også på vej samme med PS3 ;o) så går jeg vist ikke glip af nogen film hehe.
Redigeret af Mr. Anderson - 23-Maj-2007 kl. 00:02 |
|
![]() |
|
Kim Dahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Matrix kommer ikke før til november, Warner venter indtil BD-J er finalized og bliver obligatorisk i de nye Blu-Ray afspillere der kommer efter 31. oktober.
Jeg fik både Matrix trilogien og begge Pirates film med posten i dag. ![]() Redigeret af Kim Dahl - 23-Maj-2007 kl. 18:47 |
|
Mitsubishi HC4900
Panasonic BD30 Onkyo TX-SR805 |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
På blu-ray med pirates? og danske tekster? |
|
![]() |
|
Kim Dahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Jeps Blu-ray men ingen danske undertekster. Men de kan afspilles i Region 2 Blu-Ray afspillere.
|
|
Mitsubishi HC4900
Panasonic BD30 Onkyo TX-SR805 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Lad os høre noget om billedkvaliteten
![]() |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Efter high-def digest skulle Pirates være reference materiale.. Puha jeg glæder mig. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Så er Matrix kommet, og har set Pirates. Begge er i rigtig god kvalitet, pæne rene billeder med dybte og skarphed. Matrix har lidt analog støj i baggrunden i lyse scener, men ellers samme farver og dysterhed som DVD udgivelserne. Pirates er meget ren og pæn i billede men nogle scener mangler lidt dybte i skarpheden, ellers kanon udgivelser, og kanon film Glæd jer til at eje og se dem på godt udstyr som f.eks. JVC HD1, PS3 og XE1 |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Øv øv øv... Snakkede med den danske salgs chef for warner brothers den anden dag. Han sagde at han endnu ikke har hørt nogen som helst om udgivelsen i DK :( |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |