|
Bluray wow film |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
nitrotg
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Emne: Bluray wow film Sendt: 14-Juni-2007 kl. 21:11 |
Skal til at bestille min første Bluray film.. og da jeg har set alle sammen alligevel på normal dvd prøver jeg at skaffe mig en der virkelig giver det der indtryk af wow det er flot kvalitet.. Hvad ville i anbefale til at wow mig og konen (mest konen så hun kan se hvad alle pengene er gået til hehe ) |
|
Sandal
Guld medlem Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Sendt: 14-Juni-2007 kl. 21:13 |
Du bør nok kigge lidt på anmeldelserne på denne side: |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
nitrotg
Sendt: 14-Juni-2007 kl. 21:13 |
nice.. kendte jeg ik.. thx for that :D
|
|
pjoska
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
Sendt: 15-Juni-2007 kl. 07:24 |
swordfish den er en god film og kanon flot ligeså. Halle Berry er jo med i den så det gør den jo ikke ringere
|
|
zaboom
Super bruger Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Sendt: 15-Juni-2007 kl. 07:30 |
Halle Berry kunne gøre selv en "Far til fire" film kanonflot...
|
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Sendt: 15-Juni-2007 kl. 07:53 |
Altså - jeg har tænkt lidt over om jeg skulle svare, og i givet fald hvad jeg skal svare, i dit ønske om wow - film. Generelt synes jeg faktisk, at både HD og Blu Ray skuffer, når vi taler om action - og spillefilm. Bevares, detaljerne er flere, farverne bedre osv. Men jeg har f.eks. "Pearl Harbour" i såvel SD som Blu Ray. Og et par andre Blu Ray film som jeg også har som SD DVD. Jeg er nået til det resultat, at vist er både HD og Blu Ray er flottere end SD - de er bare ikke merprisen værd i forholdet til en SD DVD, afspillet på en god opskalerende DVD afspiller. Dér hvor jeg virkelig oplever WOW-effekten i High Definition er på natur optagelser. Her kan jeg virkelig tabe både mund og næse i benovelse over billeddybde, detaljer og farver |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Matzon
Super bruger Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
Sendt: 15-Juni-2007 kl. 09:02 |
overvej http://bluray.highdefdigest.com/corpsebride.html - virkeligt et flot billede!
|
|
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Sendt: 15-Juni-2007 kl. 09:16 |
Halle Berry når ikke Birgitte Bruun (Søs) til sokkeholderne! |
|
Tarkin
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
Sendt: 15-Juni-2007 kl. 09:33 |
Planet Earth så virkeligt godt ud i SD, da den blev vist på DR over DVB-T. Den må være endnu mere betagende i HD, hvis udstyret er i orden... http://bluray.highdefdigest.com/planetearth.html 'Planet Earth' is a staggering documentary, one ambitious in scope and filled with lovely, often breathtaking imagery. Likewise, this Blu-ray release is sure to be instant demo material, as the video is just about perfection. While the overall grade for this one gets dragged down by its lackluster audio and a lack of supplements, neither dulls the overall sheen of the presentation. If you can afford the $99.98 list, grab this one without hesitation. |
|
nitrotg
Sendt: 15-Juni-2007 kl. 10:20 |
Har siddet og kikket lidt på den review side og tror jeg bestiller de 2 pirates of the caribbean film + den der Earth film.. så burde jeg være godt dækket ind til wow effekten :D Alle 3 har fået top stjerner i video på siden |
|
nitrotg
Sendt: 15-Juni-2007 kl. 10:24 |
Forresten.. det var noget med at ps3'eren er region låst ik.. Vil den så kunne tage Den der Earth som er R1 kode |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Sendt: 15-Juni-2007 kl. 10:55 |
Merprisen? En ny film koster kun mere hvis man insisterer på at der skal være danske undertekster. |
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |