recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 32"M87
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 32"M87

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Holten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 32"M87
    Sendt: 23-Maj-2007 kl. 22:55
Ville rigtig gerne have lidt konstruktiv kritik af denne model, da jeg står på kanten til at investere, alt feedback imødekommes og evt alternative anbefalinger.
Til top
contici Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-November-2005
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 10:40

Hej,

Jeg kan desværre ikke give dig nogen hjælp, men står selv og overvejer dette TV, så lad os lige få denne tråd op øverst igen.

32 tommer mangler jo Full HD, Dynamisk kontrast og Super Clear Panel som kun de større M8'er har (vist fra 40" og op).

Håber nogen kan hjælpe os...

Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2006
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 11:19

Der er jo efterhånden flere tråde på det. Men jeg kan da godt forsøge at svare på spørgsmål, hvis i har nogle konkrete ting. Jeg kan da til info sige, at de m86'ere i 40" som Shg.dk for tiden har på lager, er med firmware 1010.

Det er desuden parallel importeret, men giver dog ingen problemer med sprog og lign, da "nordic=off" kan sættes til "on" i service menuen.

/Bjarke
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af bcravn bcravn skrev:

Der er jo efterhånden flere tråde på det. Men jeg kan da godt forsøge at svare på spørgsmål, hvis i har nogle konkrete ting. Jeg kan da til info sige, at de m86'ere i 40" som Shg.dk for tiden har på lager, er med firmware 1010.

Det er desuden parallel importeret, men giver dog ingen problemer med sprog og lign, da "nordic=off" kan sættes til "on" i service menuen.

Kan man selv komme ind i servicemenuen og rette det, eller er det butikken som sælger det, som skal gøre det?

Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 13:19
Det vil jeg også gerne vide hvor står der Nordic off henne? hvis det er skjult hvordan kommer man så derind?
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
bcravn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 16:34
Du slukker tv'et og taster "info" + "menu" + "mute" og klikker "power. Vær dog opmærkesom på at du kan ødelægge en del, hvis du bare leger rundt, så det er på eget ansvar. Det er punkt 2 mulighederne er, og du kommer ud igen, ved at slukke for tv'et.
Jeg har iøvrigt sat min til nordic=on og language=danish. Det eneste jeg mistede var dvb-t settings.
/Bjarke
Til top
contici Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-November-2005
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 17:27

Jeg står og vakler mellem N71 og M87, men der er jo godt nok 2600 kr i forskel. Kan forstå på flere at man lige så godt kan droppe det der M71 med 100HZ da man egentlig bare skal slå det fra fordi det er irriterende, og N71 burde være M71 bare uden det der 100HZ gøjl.

Så ved ikke om nogen ved hvorfor jeg skulle give 2600 kr mere for et M87 end købe et N71.

Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2007
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 20:27

bcravn:

Tak for denne oplysning, jeg kan nu også køre dansk menu, skal man være nørd for at finde ud af at man skal trygge på de 3 knapper, eller står det rent faktisk i brugsanvisningen??

Vil dog lige tilføje at jeg mistede alle indstillinger, men de kan jo bare justeres igen:)

Til top
bcravn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2007 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af kriller kriller skrev:

Tak for denne oplysning, jeg kan nu også køre dansk menu, skal man være nørd for at finde ud af at man skal trygge på de 3 knapper, eller står det rent faktisk i brugsanvisningen??

Fandt det på nettet, var sikkert i en af de super lange tråde på av-forums.co.uk
/Bjarke
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu