Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
forzajuve
Guld medlem
Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6509
|
Emne: er dette et godt tv 42PV70? Sendt: 18-Juni-2007 kl. 21:49 |
Ved godt det nok har været oppe at vende en del gange, men vil bare sikre mig at jeg køber noget ordentligt som første gangs bruger.
kunne godt tænke miog dette tv 42PV70.
Bruger mest tv til at se tv - igennem min tdc selector box. men vil nok også gerne kunne koble min comp til det indimellem. og en gang imellem DVD. ( skal dog nok ud og investere i en ny) den jeg har - aner jeg ikke om har DVMI udgang- ups bliver nok sablet ned nu - har på fornemmelsen at det skal der være for at udnytte sit tv.
Jeg vil desuden gerne anskaffe mig en xbox360 .
Nogen der har nogle input ?
på forhånd tak
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
|
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 22:01 |
Ja - det er mere end et godt TV - du får ikke noget bedre til samme pris.
Det fungerer perfekt med TDC selectorbox, og ligeså perfekt med dine andre ønsker.
Det er ikke verdens undergang at din dvd-afspiller ikke har HDMI (ingen nedsabling herfra), scart RGB eller Komponent tilslutning giver også et godt billede.
Det er sådan set vigtigere at afspilleren er god, end at den har HDMI ud - en dårlig afspiller bliver ikke god blot fordi den har HDMI udgang. Men en god afspiller kan være endnu bedre med HDMI udgang end med eks. Scart RGB.

|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
forzajuve
Guld medlem
|
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 22:04 |
okay - kanon hjælp. Er ved at være hooked på det tv- nu skal kæresten lige blødgøres..
Hvad med vægophæng og fod - nogen der har nogle ideer der.
Mit anlæg er af rimelig kvalitet købt for en 15-20.000 - desværre for en 10 år siden så det halter nok noget efter.. men gider ikke kaste penge efter noget nyt - er ikke så feinschmeker-agtig. Men det kan vel stadig sagtens kobles til med fornuftig lyd.
tak for hjælpen herinde det er god læsning det her forum
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 22:09 |
Kan kun nikke til spawn - som du kan se har jeg selv et PV71F - og det fås bare ikke bedre til den pris. Fænomonalt billede via selector, og utroligt - ja nærmest smukt - via HD Selector og Discovery HD
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
forzajuve
Guld medlem
|
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 22:10 |
tak for tippet hother..
vil det sige at HD selector er værd at overveje
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 22:15 |
Tja - det synes jeg jo, for jeg har haft den i snart et år - og med alle de problemer der har været med den. Nu er den jo i handlen igen, og jeg ser at der stadig er problemer med den, specielt hvis man tilslutter den til internettet (EPG og VOD). Selv har jeg ikke haft problemer meget længe. Men min HD Selector er heller ikke koblet op til nettet
Du kan eventuelt slå lidt koldt vand i blodet og vente til efteråret, hvor TDC kommer med en ny HD Selector i Samsung udformning.
Og tilslutter du HD eller Blu-Ray går det helt galt med benovelsen. Så den anden dag "Pirates of the Caribbean, Dead mans chest" - jamen utroligt imponerende billede - og hvilken billeddybde - helt 3D-agtigt
Redigeret af Hother - 18-Juni-2007 kl. 22:26
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 22:26 |
forzajuve skrev:
Hvad med vægophæng og fod - nogen der har nogle ideer der.
|
Jeg ved ikke med fod, der var ingen med til min 50". Mht. vægophæng vil jeg anbefale dig det de sælger i Harald Nyborg. Det kan tiltes +-10 grader og er virkelig solidt. Det opfylder desuden kravet til luft mellem skærm og væg på 7 cm. 
Og ja så er det på tilbud i øjeblikket: 249 kr 
Redigeret af Kampus - 18-Juni-2007 kl. 22:27
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
|
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 23:54 |
Top Dog pt ..............
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 19-Juni-2007 kl. 00:14 |
Der er fod med til 42" - så selvom du ikke lige når at skaffe et vægbeslag inden kan du sagtens stille det op og bruge det.
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
forzajuve
Guld medlem
|
Sendt: 19-Juni-2007 kl. 07:42 |
Takker
Må have fat i det. Nogen der har haft gode oplevelser ved at handle med cinemagic.dk ??
på forhånd tak
|
 |
bliksby
Ny bruger
Oprettet: 21-Juni-2007
Point: 1
|
Sendt: 21-Juni-2007 kl. 09:33 |
Hej.
Jeg har bestilt et 42pv70 hos getmore.dk. Jeg har ventet på det i 2 uger nu, og jeg vil først modtage det i næste uge.
Grunden til at jeg valgte getmore i stedet for cinematic, er at getmore bruger postdanmark og ikke et budfirma. Budfirmaer har det med at levere når man er på arbejde.
Men hvis du kan vente med at bestille et tv, så skal jeg da nok fortælle dig hvad jeg synes om det når jeg modtager et.
|
 |
Pokerface
Guld medlem
Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
|
Sendt: 21-Juni-2007 kl. 10:06 |
forzajuve skrev:
Takker
Må have fat i det. Nogen der har haft gode oplevelser ved at handle med cinemagic.dk ?? på forhånd tak |
Hej. 
Jamen, det vil du ikke fortryde. 
Erfaring med Cinemagic.dk har jeg ikke... Men, de er jo en af dette forums sponsorer, så jeg tror ikke der er nogen farer ved at handle der. Og dette mener jeg iøvrigt også er gældende for forummets andre sponsorer.
De ved jo godt, at er der problemer, jamen så vil de blive "lynchet" totalt, hvis det rygtes i et forum af denne str. 
|
Mvh. Frede.  [COLOR=BLUE] TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80
|
 |