|
Dobbelt linie afstand er irriterende |
Besvar |
Forfatter | |
Perikum
Ny bruger Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Emne: Dobbelt linie afstand er irriterende Sendt: 08-Maj-2007 kl. 22:05 |
Hvis der findes en metode for webmasterne at droppe den dobbelt linie afstand at der køres med, så ville det være godt. Det ville eks. også gøre det nemmere at lægge officielle tests ind også af både optagere, medier og de pladser de har fået i de tests de har deltaget i. Så hvis der kunne gøres et eller andet, så den tvungne dobbelt line aftand forsvandt, så ville det være dejligt. Redigeret af Perikum - 08-Maj-2007 kl. 22:05 |
|
Sandal
Guld medlem Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Sendt: 08-Maj-2007 kl. 22:09 |
Der er ikke tvungen dobbelt lineafstand. Hvis du holder shift i bund men du trykker enter, så laver den kun enkelt lineskift.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
hyldig87
Super bruger Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 05:11 |
Ahhh smart! Tak for tippet sandal, har siddet og skrevet alle mine indlæg i notepad indtil nu fordi den dobbelte linie afstand irriterede mig grænseløst. Men nå indrømme jeg sys det ville være smartere den anden vej rundt. Redigeret af hyldig87 - 18-Juni-2007 kl. 05:14 |
|
Maggerholm
Guld medlem Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 10:41 |
Jeg oplever ikke den dobbelte linieafstand i Firefox (men gør i IE).
Der irriterer den også mig en smule. Men det er heldigvis så kun ved tilgangen fra andre PC'er end min egen, så jeg kan leve med det. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
LGR01
Guld medlem Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 11:01 |
Fint der findes mulighed. Leif |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 11:02 |
Det er noget Internet Explorer gør. Jeg bruger den seneste Firefox 2 nu her, og den er fri for den slags unoder. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 11:15 |
Den dobbelt linieafstand er korrekt for HTML baseret WYSIWYG editor, hvilket er hvad man skriver i her på forumet. Jeg mener dog det kan slås fra under indstillinger for sin profil.
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 18-Juni-2007 kl. 11:23 |
Ja, man kan slå WYSIWYG editor til/fra. Så får man dog en helt anden (og noget ældre) editor istedet. Hoppet skyldes at browseren sender kommando for et nyt afsnit (paragraph) når man trykker Enter - fremfor bare at indsætte et retur-tegn som i normal tekstbehandling/editor. Hvorfor det er lavet sådan må guderne vide. Det ville være mere logisk om det fulgte almindelig tekstbehandling. Men igen - man kan komme ud over det på mindst 2 måder:
Redigeret af Lars - 18-Juni-2007 kl. 11:24 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 19-Juni-2007 kl. 13:07 |
Nu vi er ved emnet... Med IE kan jeg paste html links direkte ind i teksten, så de virker som links. Det kan jeg ikke i Firefox; her er jeg nødt til at bruge "tilføj hyperlink" funktionen. Er det noget som jeg kan konfigurere mig ud af? EDIT: jeg kan se at det er diskuteret her Redigeret af JesperLund - 19-Juni-2007 kl. 13:16 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |