recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af TH37-PX70E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af TH37-PX70E

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jepsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af TH37-PX70E
    Sendt: 20-Juni-2007 kl. 22:26

Hej,

har planer om at skifte det gamle 21"grundig og tænkte jeg ville benytte mig af tilbuddet i Elgiganten - hvis det stadig kan lade sig gøre...

Var egentlig mest varm på sony 32"v2500, men efter at have læst de gode anmeldelser i forummet af PX70eren og ugens tilbud er jeg hoppet på plasma bølgen.

Jeg har Stofa analog kabeltv signal og har ikke rigtig læst om andres erfaring med det i forhold til digitalt signal. Duer det med analogt signal?eller bliver det dårlige signal blæst op på 37"?

Alt andet lige må det være bedre end 21" CRT skærm!

Håber nogle på dette glimrende site kan give feedback.

Til top
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 31-Januar-2007
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2007 kl. 22:34
Altså, analogt tv er ikke så dårligt på PX'ere som jeg faktisk frygtede. Jeg ser TV2 News analogt, men holder ellers helst de andre kanaler jeg ser, digitalt.

Digitalt er helt klart at foretrække, men det er faktisk uanset om det er Plasma eller LCD og analogt bliver da ikke grimt i den forstand, bare ikke så godt som digitalt. Men findes der egentligt ikke en digital boks til Stofa??
Til top
Jepsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2007 kl. 22:43

Hej,

Jo, der findes digitale bokse - men som studerende er pengene lidt små til det hver måned og nu er det gamle tv er ved at stå af skal det være.

Mht til DVDer ville jeg mene at PX70eren var god - også var det bare om et analogt signal var acceptabelt.

Men hvis du mener det er holdbart vil jeg sådan set bare have hørt elgiganten om de stadig kan levere 37"eren til 8000!

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40547
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2007 kl. 22:46

Jo, Stofa har deres extra box, men den er hunde dyr, og koster 50 Kr. om måneden at bruge. Hos TDC er deres en del billigere og koster kun små 17 Kr. om måneden at bruge.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2007 kl. 22:49
Elmutantens pris er rigtig rigtig fin, du får rigtigt meget fladskærm for de penge og så er der dem der mener det er en af de bedste skærme. Jeg har set for få Plasmatv til at udtale mig om det, men der er en grund til jeg ventede 1½ år med at købe, for jeg ville ikke nøjes og er super tilfreds.
Jeg tror i hvert fald ikke du kan finde et tilsvarende billede andetsteds til den pris.

Jeg syntes analogt tv er nogenlunde på højde med en CRT skærm (efter du får den finjusteret/kalibreret) og jeg kan godt følge at pengene er små når man er studerende, men jeg tror ikke på du bliver skuffet over det analoge billede, i hvert fald ikke hvis alternativet er et andet fladskærmstv
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2007 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Jo, Stofa har deres extra box, men den er hunde dyr, og koster 50 Kr. om måneden at bruge. Hos TDC er deres en del billigere og koster kun små 17 Kr. om måneden at bruge.

Ja det ser ud til at de ved hvad de vil have for det. Troede det var nogenlunde TDC pris på 199,- kr./årligt, men det kan jeg så forstå at det er det ikke

Det er egentligt lidt svineri, i disse fladskærmstider burde digitalt tv nærmest være et naturligt alternativ til analogt, dermed sagt at der burde være et (gratis eller nærmest) fritvalg.
Til top
Jepsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2007 kl. 23:02

Tak for den hurtige hjælp.

Virkelig godt forum!

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2007 kl. 23:17
Jamen rigtigt meget velbekomme, vi er her for at hjælpe hinanden
Jeg håber bare det hjalp 
Til top
HarBrug for 32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

Ja det ser ud til at de ved hvad de vil have for det. Troede det var nogenlunde TDC pris på 199,- kr./årligt, men det kan jeg så forstå at det er det ikke

Det er egentligt lidt svineri, i disse fladskærmstider burde digitalt tv nærmest være et naturligt alternativ til analogt, dermed sagt at der burde være et (gratis eller nærmest) fritvalg.

199 kr. /12 måneder = 16,58333 kr. pr. måned.

ellers kan jeg kun gå med på vognen, px er et herligt tv og det viser et godt billede på analogt. Ellers kan man jo altid investere i en stueantenne og smække op kollegieværelset...! held og lykke.
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se...
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af HarBrug for 32 HarBrug for 32 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

199 kr. /12 måneder = 16,58333 kr. pr. måned.

ellers kan jeg kun gå med på vognen, px er et herligt tv og det viser et godt billede på analogt. Ellers kan man jo altid investere i en stueantenne og smække op kollegieværelset...! held og lykke.

Det var nu de 50,- kr/måned som Stofa ville have, det mener jeg er lige at stramme den en anelse

De 16,50 kr. som TDC vil have er nemmere at overleve.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 23:02

Hej jepsen

jo , hvis du har dårlige antenne forhold og et dårligt billede på din 21" så bliver det selvfølgelig kun værre når du går op i 37" , men når du så modtager et dvb-t signal , så er det eneste du ærgrer dig over at du ikke købte et nyt tv for længe siden.

Hvis du ikke har købt et endnu og bor inærheden af roskilde , ja så ligger der et sony center og et panasonic center ( NB RADIO ) på hersegade

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Jepsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2007 kl. 18:37

Hej,

så er px70eren reserveret hos elgiganten. Så nu skal der læses om indstillinger!

Mht til DVD afspiller - læste om en hvis afspiller ikke kunne upscale? - jeg har en NAD T562 uden HDMI og tror ikke den kan upscale? Derfor tænker jeg på at erhverve en NAD 515 med HDMI - kan den anbefales?

http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Surround_Sound/DVD-a fspiller/NAD_T515_DVD-afspiller_Graa.htm  

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu