recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Samsung LE46M87BD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung Samsung LE46M87BD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Billen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-August-2005
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Samsung LE46M87BD
    Sendt: 21-Juni-2007 kl. 11:17

Jeg er gået hen og blevet en anelse forelsket i dette tv, dog har jeg ikke set det ud over på billeder!

Inden jeg bestiller det vil jeg gerne hører om der er nogen der har erfaringer med det?

Jeg var inde hos min lokale 2tal, der skulle de have 27000 kr for det, over nettet har jeg så fundet det til 18469 kr incl fragt, så det skal jo nok handles på nettet!

Men gode råd modtages gerne også hvis der evt er andre der kan anbefales frem for dette!

Mvh

Jack

Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 11:38
Du skal bare tænke på 1 ting når du køber over nettet, der er der ingen pixelgaranti, da det er 99,99% sikkert det er paralelimport. Det er der når du køber i evt 2Tal og Expert. Men om der er brug for det i dag tjae. Jeg kender 1 som købte i Tyskland og sparede 4k, efter 14 dage kom der 4 pixelfejl, og det var Samsung ligeglad med, men havde han købt i evt 2tal /Expert/Fona havde de byttet det på stedet. Han græd snot. 
Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Billen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 11:43
Ja ok, det kan jeg godt se, men det her er fra getmore, det er jo en dansk forhandler, der gælder samme garanti vel som hos 2tal?
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 11:46

Hej!

husk nu at spørge getmore vedr. PIXELGARANTI-inden KØB

LREV

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Billen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 11:49

Der er jo mange der er listed på hifipriser.dk, listen er her, måske der er andre der er bedre at handle ved, er ikke helt vild med getmore, har hørt lidt dårligt om dem, men hælder til shg evt..

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=383130

Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 12:27
Næsten alle på nær "rigtige radio/tv forhandler" er det paralelimport det er defor de har disse lave priser, men normalt kan man da også prutte om prisen ved både Expert og 2Tal.
Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1271
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 12:34
Jeg har dårlige erfaringer med getmore...andre har sikkert gode.

Uanset hvad skal du spørge direkte "Er TV XXX som I sælger parallelimport?" Husk at få det på skrift!
Til top
Billen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 13:00
Vil det måske sige lidt at folk anbefaler at man køber det ved den lokale istedet for at handle det via nettet?
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 13:07

Oprindeligt skrevet af Billen Billen skrev:

Vil det måske sige lidt at folk anbefaler at man køber det ved den lokale istedet for at handle det via nettet?

Tjae det er op til dig, men vil du have pixelgaranti og service så køb ved en radio/tv forhandler. Selv ved Tape Connection  er det paralelimport, så hold dig til Fona- 2Tal -Expert.

Jeg har købt alt mit hifi og tv udstyr ved Expert og 2Tal,  jeg kunne måske spare lidt at købe på nettet, men jeg tør ikke på grund af servicen. Og jeg har aldrig givet fuld pris for noget endnu.. og de levere og stiller det op. 

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2007 kl. 13:43
Der er nu også internet forhandlere som ikke paraelimporterer og de reklamerer kraftigt med det på deres hjemmeside og de kan som regel sagtens matze expert og Fona osv. Selv har jeg købt et LE40M87 som er parael importeret prisen var så omkring 5-7000kr lavere så jeg har allerede tjent det halve til det næste.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu