|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 25-Juni-2007 kl. 22:46 |
Så er dagen oprandt hvor jeg skal ud og købe mig et fladt tv. Har læst en del indlæg på recordere samt div. tests, oger nået frem til et af ovenstående. Pana da det jo pt. er det bedste til pengene, og Sony da det får eminent omtale på nettet (http://www.hdtvtest.co.uk/Sony-KDL32D3000/). Jeg ved jeg kaster mig ud i "religionskrig" da det jo er LCD v. plasma. Jeg har mulighed for at købe Sony'en til næsten samme pris som Pana'en. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12456 |
![]() |
Kan de ekstra fem tommer ikke afgøre det alene?
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
ja , jeg tilslutter mig naiera , 32" er for lille et tv. mht religions krig , det er jo set og hørt før mht lcd/plasma , og da du kan købe dem for samme pris , ja så gå ud og lad dine øjne vælge |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Size doesn't matter.... siges det Selvfølgelig gør de det, men hvis Sony'en er så meget bedre kan jeg godt leve med de 5 tommer mindre (skal siges jeg ar et rum med projektor og surround sound hvor film ses) |
|
![]() |
|
![]() |
Var i elgiganten i dag i Taastrup, men de har ikke Sony'en. Hvor mon jeg kan se begge?
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
jeg synes også at sony står ok , men at panasonic står bedre GOD JAGT |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Vores afstand bliver også 2-3 m.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Ville også gå efter "den store". Tror ikke på,at Sonyen slår Pana i ret mange enkeltdicipliner mht billedgengivelse.Har du store vinduer,eller hvis du vil ha Pc/ konsol indover er det en lidt anden sag . . . 2-3 m er en glimrende se-afstand til 37". Plasmaen er også væsentlig mere tolerant mht antennesignal
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Det er nærmere omvendt - du bør snuppe de 5 tommer ekstra, alene fordi billedkvaliteten er bedre på Pana'en. |
|
![]() |
|
![]() |
Tja Otto har talt. Pana it is.
|
|
![]() |
|
crowdpleaser ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Undskyld jeg siger det, men det er altså en lidt ukonstruktiv debat - måske fordi tråden skulle have startet med en sammenligning mellem et 40'' d3000 og en 37''/42'' Pana. Det spændende er jo billedkvaliteten frem for skærmstørrelsen - synes jeg. Er plasma'erne stadig klart de bedste til at vise sd tv, eller er Sony med d3000 modellen kommet foran eller op på siden af? Jeg forstod, at det var det som rigo ville diskutere. Når man står og skal købe er prisen selvfølgelig en væsentlig faktor, og så er Px70 jo - endnu - klart billigere end kdl-40d3000. Men sådan bliver det måske ikke ved med at være. Sony'en er jo helt ny på markedet.... |
|
![]() |
|
![]() |
hej vi er jo netop flere der mener at billede kvaliteten er bedre end på sonyèn , kvaliteten på den bliver ikke bedre af at gå fra 32" til 40" . |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |