|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schkliaroff ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 27-Juni-2007 kl. 09:29 |
Hej. Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig, for der er ingen i nu der har kunne svare på mine spørgsmål der hvor jeg har købt udstyret :( Jeg har købt en Aopen mini pc 945vxr, den har et lp307 tv tuner kort i, i enhedshåndtering siger den at det hedder Silicon dvb-t, men om det er rigtigt ved jeg heller ikke. mit problem er at når jeg sætter mini pc Aopen 947vxr med vista MCE til mit TDC kabel TV så har jeg et MEGET ringe billede, men hvis jeg sætter TDC kabel TV til mit Samsung LCD så har jeg et udemærket billede. jeg har nu erhvervet mig en selector i den tro, og i følge udsagn fra TDC selv, at jeg kunne sætte mit antenne kabel ind i selectoren og vidre derfra ind i min MCE, men nu viser det sig at det hele forgår gennem scart. Er der nogen der ved om der er andre tilslutningsmuligheder, eller hvordan jeg evt. kan sammen sætte selector og Aopen mini pc? KAn følgende evt. bruges? http://www.techhaus.dk/product_info.php?products_id=3004 Redigeret af Schkliaroff - 27-Juni-2007 kl. 10:13 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Hvis der kun er antenneindgang på dit TV-kort vil du aldrig få det til at virke med TDC, som sender i DVB-C mens dit TV-kort er DVB-T. Hvis der også er AV indgang (composite og/eller S-video) på TV-kortet kan du tilslutte denne til Scartudgangen på Selectoren. Den viste Maximum modulator kan ikke bruges. Flemming Redigeret af fltk - 27-Juni-2007 kl. 10:18 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Schkliaroff ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej Fltk Altså ingen Digital udseldelser via kortet :(. Men kan det så lade sig gøre at sætte en modulator på?? http://www.techhaus.dk/product_info.php?products_id=3004 Så at jeg tilslutter min selector til TDC og derfra "omkonventere" signalet tilbage til RF?? vil det give nogle forringelser, oki så bliver det jo analog igen, men mit største problem i øjeblikket er at mit medie center ikke har særligt godt billede, mens mit Le46m87bd står godt. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Som jeg skrev i mit første svar kan modulatoren ikke bruges da signalet så bliver analogt og tuneren i dit TV-kort er jo digital. Hvis du skal have noget der virker med TDC skal du skifte TV-kortet ud med en DVB-C model og CI. Flemming
Redigeret af fltk - 27-Juni-2007 kl. 10:34 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Flemming. UPS. det er mig der sover, mit kort er Både digitalt og Analog...men det som ikke må ske er at signalet så går hen og bliver den samme kvalitet som ved indgangen til selectoren. Sorry
Venlig hilsen Casper |
|
![]() |
|
![]() |
Så kan du bruge den viste modulator, men kvaliteten kan jeg selvfølgelig ikke garantere for. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
![]() |
Det vil jeg prøve... Tusind tak fordi du gad tag dig tid til at hjælpe mig.. Mange venlige hilsener. Casper. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er meget interesseret i hvor godt billedet kommer til at stå med denne modulator. Gider du at poste det når du har modtaget den? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
![]() |
Hej Flemming. Yep..jeg skriver lige når jeg har fået, og afprøvet den Casper. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu er modulatoren afprøvet, den virker ikke til formålet...signalet er stadig dårlligt. Nu prøver jeg med et nyt kort.. Casper.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var ærgeligt, men ellers var det hurtigt du fik den hjem. Har du prøvet om den giver et godt billede med andre signalkilder tilsluttet (DVD recorder, VCR etc.)?, da det er disse ting jeg i så fald skal bruge den til. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |