recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Interferens på Samsung 40" M86
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInterferens på Samsung 40" M86

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ADK80 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Februar-2007
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Interferens på Samsung 40" M86
    Sendt: 26-Juni-2007 kl. 23:55

Hey igen

Nååå, så fik jeg så skiftet mit philips ud med Samsungs M86 model, 40". Fik den i TC til 14.488,- så det var jo ganske fint.
Er egentlig ganske fint tilfreds. Billedet har jeg fået instillet, og der er nu ikke super meget forskel på min philips og denne.

Dog har jeg nu konstateret at der er noget interferens i form af vandrette linier der langsomt køre op/ned fra midten af. De var der igår da jeg så dvd. Her til aften prøvede jeg så at sætte dvd stikket i den anden scartport, og så forsvandt det. Så satte jeg min selector til den "defekte" port, og så fik denne de vandrette streger.
Det underlige er at min kammerats også har det. De kan åbenbart godt leve med det når de ser film, men det har jeg ikke lyst til. Det undrer mig hvor lidt kritiske folk er ind imellem.

Men er der andre der har dette problem? Jeg tvivler på det er kablet da det jo fungerer ganske fint når jeg bare flytter stikket over i en anden scartport.

.... suk, jeg er ved at være gevaldigt træt af fladskærme. Har ikke haft andet end problemer siden jeg købte min første fladskærm i november. Er dog tilfreds nok med denne Samsung til prisen, hvis bare det interferens ville forsvinde.

Håber på lidt repsons
//JIMMY

Til top
ADK80 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2007 kl. 18:37

aargh, er der ingen der har samme problem? Det skal være på Ext 2?

Har set det hos en kammi som har samme problem?

//JIMMY

Til top
bluesy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2004
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2007 kl. 11:23
Jeg kan ikke svare lige nu, men når jeg får mit m86 næste uge (er desværre blevet forsinket) så kan jeg da prøve den indgang og se hvad der sker.
Til top
ADK80 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2007 kl. 15:35

tror jeg har fundet grunden. Det ene scart er AV og det andet er RGB :)

//J

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu