|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() Sendt: 28-Juni-2007 kl. 13:36 |
Som overskriften siger kan den nu hentes :) Så kan man hente apples trailere og se dem uden konvertering.. dejligt :P |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
kan sku ikke få trailerne fra apples hjemmeside til at funke.. den skriver stadig unsupported files..
|
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Hmm kunne det skyldes at den bare "blacklister" dem pga. filtype navnet .mov? |
|
![]() |
|
![]() |
ja sidder jeg også og undersøger nu.. men så det da lidt latterligt..
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Er der nogen der ved præcist hvad der er nyt i den firmware? Jeg kan kun finde pre-release tekst, men ikke noget endeligt. Og det irreterer mig at opgrader firmware uden at vide hvad der er nyt/ændret/fixet.
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
lidt om det her |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Chubbi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Ifølge dit link, vil det vel betyde at de kære "pirater " får travlt....hvis jeg har læst det rigtig, så kan man nu ligge hd indhold over på harddisken og derefter afspille den, og de første hd film er jo allerede rippet, er det ikke lidt modigt at lave det sådan af sony, hvis det er det der er tilfældet???
|
|
LG 42PC1RR
Bose Lifestyle 28 PS3 PSP Pace satbox |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Vil nærmere sige det er en nødvendighed for at den har noget som helst med multimedie center at gøre. At det så gør det nemmere for pirater kan jeg ikke se er et problem for sony, det er dem der laver HD-DVD & BD diskene der har et problem. Og det behøver vel ik gå udover os andre bare fordi warez indusstrien har valgt at bruge det codec. Redigeret af hyldig87 - 29-Juni-2007 kl. 13:49 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Der er en mere uddybende changelog på 1.82 her http://ps3.qj.net/PlayStation-3-firmware-1-82-released-Updat ed-with-changelog-/pg/49/aid/96199
|
|
![]() |
|
Chubbi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Man kan måske også sige at det ikke er så relevant med HD kopifiilm, 1 film ville jo nærmest fylde hele ps3 harddisken
![]() |
|
LG 42PC1RR
|
![]() |
|
![]() |
Nå ja men det kan jo løses med en ekstern haddisk eller 2 |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=hyldig87
Nå ja men det kan jo løses med en ekstern haddisk eller 2
Ja, det skulle man jo synes det kunne, men så vidt jeg ved skal fil systemet være fat32 og der kan man ikke ligge filer på der er større end 4 giga....og så er vi jo lige vidt igen snøftsnøft. Redigeret af Chubbi - 30-Juni-2007 kl. 10:18 |
|
LG 42PC1RR
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |