recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE32S67 erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE32S67 erfaringer?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Baune Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 232
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LE32S67 erfaringer?
    Sendt: 24-Juni-2007 kl. 00:43

5000 dask i Fona og Expert. http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber= 0609560840

Synes det lyder som en god handel, men lidt konstruktiv kritik er altid godt, hvis der er nogen der kender til apperatet.

Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2007 kl. 12:45
Umiddelbart lyder det til at være en fair pris data er ok uden at være prangende.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Kaspere Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2007 kl. 13:59
Jeg er lige med på en lytter her. Er også interesseret i dette "på papiret" ret gode Fona tilbud.
Til top
Kaspere Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2007 kl. 15:11
Er der slet ikke nogen, der kender noget til dette tv? Modelnavnet er højest sandsynligsvis "skræddersyet" til Fona. Så kan det muligvis være en S71 i forklædning med en digital tuner oven i hatten?
Til top
vole Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-November-2006
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 20:51

hej

har lige købt nævnte model sidste uge og er ganske tilfreds

valget stod ellers mellem en pana lcd en sharp og en toshiba alle lcd pana var ellers bedst på signal siden men tabte klart pådvd siden til samsungen den er selvfølgelig ikke i ssamme klasse som de dyrere sammere men til gengæld har den gode højtalere på siden og ikke som de nye der har dem bagpå

om den er skræddersyet til fona ved jeg ikke men det ser ud til at den kommer fra sverige da den findes på snapkøbs hjemmesider til cirka 8900 svkr modelen er lavet i slovenien og der er dansk tekst men tvet søger hele tiden tilbage til belgien så det måske her forklaringen ska søges  expert solgte samme model et par uger før men påstod at det ikke var samme model??? fona derimod mener at deres model har lavere opløsning 1200 gange 720 på hjemmesiden normalt 1366 gange 720. kan kun anbefale den til dvd tvkigning på avstand og designet er det beste til den pris helt oppe og røre bang og olufsen

mhv vole

Til top
Baune Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juni-2007
Point: 232
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 22:02
Hvad mener du med at tv'et hele tiden søger tilbage til Belgien?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 23:41
Syns sgu osse det lyder mærkeligt - skal det så tøjres
Til top
andersvester Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Maj-2007
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2007 kl. 01:37
Jeg faldt også for dette tilbud, men blev dog tilbudt en anden skærm(nemlig en le-32s86), fordi de ikke havde flere af s67'eren i expert.
Billedet står rigtig godt på DVD, dog er jeg meget forvirret over alm. brug af tv'et. Det står godt på dr1, tv2 og kanal 5. hvor den derimod på de andre kanaler står lidt uskarpt.

Jeg har kabel tv.

Er der nogen der ved hvad det problem kan skyldes?

- Anders V.
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2007 kl. 15:02

Tja snak med din antenneforening/kabellev. Jeg har selv

38 kanaler til rådighed de 30 er gode 8 er dårlige især en er meget dårlig det er jo ikke fjernsynets skyld men signal leverandøren.

Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Kaspere Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2007 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af vole vole skrev:

hej

har lige købt nævnte model sidste uge og er ganske tilfreds

valget stod ellers mellem en pana lcd en sharp og en toshiba alle lcd pana var ellers bedst på signal siden men tabte klart pådvd siden til samsungen den er selvfølgelig ikke i ssamme klasse som de dyrere sammere men til gengæld har den gode højtalere på siden og ikke som de nye der har dem bagpå

om den er skræddersyet til fona ved jeg ikke men det ser ud til at den kommer fra sverige da den findes på snapkøbs hjemmesider til cirka 8900 svkr modelen er lavet i slovenien og der er dansk tekst men tvet søger hele tiden tilbage til belgien så det måske her forklaringen ska søges  expert solgte samme model et par uger før men påstod at det ikke var samme model??? fona derimod mener at deres model har lavere opløsning 1200 gange 720 på hjemmesiden normalt 1366 gange 720. kan kun anbefale den til dvd tvkigning på avstand og designet er det beste til den pris helt oppe og røre bang og olufsen

mhv vole

Okay. Jamen det lyder jo positivt, men har selv en mistanke til at det er en s71'er i forklædning (med en digital tuner oven i hatten), men blev lidt skræmt af at den hedder noget med 60, da dette er en ældre paneltype? (mangler at få bekræftet denne påstand). Men Fona, expert osv får ofte skræddersyede modeller, den anderledes modelnavne, men går ikke ud fra at de får deres helt egen producerede modeller. Indmaden må jo gå igen. Er der nogen der ved noget om dette, med hensyn til den omtalte Samsung model?

Redigeret af Kaspere - 26-Juni-2007 kl. 17:27
Til top
andersvester Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Maj-2007
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2007 kl. 13:42
Kaspere skrev:
Okay. Jamen det lyder jo positivt, men har selv en mistanke til at det er en s71'er i forklædning (med en digital tuner oven i hatten).

Jeg forhørte mig i expert og fona om hvilken model den lignede mest.. Og der fortalte de begge steder mig at det var en s71 man bedst kunne sammenligne den med ( + DVB-T )

Redigeret af andersvester - 27-Juni-2007 kl. 13:43
Til top
Kaspere Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2007 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af andersvester andersvester skrev:

Kaspere skrev:
Okay. Jamen det lyder jo positivt, men har selv en mistanke til at det er en s71'er i forklædning (med en digital tuner oven i hatten).

Jeg forhørte mig i expert og fona om hvilken model den lignede mest.. Og der fortalte de begge steder mig at det var en s71 man bedst kunne sammenligne den med ( + DVB-T )

Okay.. Det var jo heldigvis som jeg håbede på så. Det kunne være man skulle overveje dette tv
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu