|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kelly_DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 01-Juli-2007 kl. 20:54 |
Hej
Har læst en del indlæg omkring vægophæng herinde. Jeg har lige købt et Samsung LE32M71B 32" og er ude efter et vægophæng til denne. De fleste anbefaler et Vogel eller SMS, men de har alle en arm, som man trække godt ud fra væggen, hvilket ikke er det jeg er ude efter. Jeg vil blot at man kan vippe den ud fra siden, ikke meget, men alligevel så man får en vinkel på. ca 15-20 grader. Er der nogen der kender til noget som kan bruges? |
|
Kelly_DK
|
|
![]() |
|
MM1979 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hej Kelly_DK |
|
![]() |
|
Kelly_DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Hej MM1979
Tak for dit svar. Det er korrekt at den kan tiltes, men det er i top og bund og jeg skal have det i siden :) |
|
Kelly_DK
|
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hej Kelly Du skal jo have den ud fra væggen for at kunne vinkle. Måske denne her kunne løse det du gerne vil. http://www.omnimount.com/consumer/product.aspx?ProductId=43a 9c40f-ee3c-4526-b428-e191f173ba5a |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen Nå jeg har købt Vogels 6225 med en lille arm, men inden jeg har modtaget den ser jeg at den har 20 X 10 cm i hulllerne og som jeg kan se på min skærm, så ser det ud som 20 x 20 cm. Kan man få en adapter plade eller lign. der kan ændre denne til 20 x 20? |
|
Kelly_DK
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |